הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שהואשם באונס: דוקו חדש על נפילתו של ארמי האמר
השחקן ההוליוודי המצליח הלך והסתבך בשנה האחרונה - הוא הואשם באונס, חשף כי הוא משתמש בסמים, ונשים רבות חשפו הודעות מטרידות ששלח להן. כעת, לאחר שברח מהוליווד וירד מתחת למחתרת, סדרה תיעודית חדשה צפויה לצאת ולתעד את נפילתו

סדרת דוקו חדשה מבית שירות הסטרימינג של דיסקברי צפויה לעלות כבר בחודש ספטמבר ולחשוף את סיפור נפילתו של האמר. כזכור, השחקן בן ה-35 החל להסתבך כאשר בתחילת 2021 נחשפו הודעות מטרידות ששלחת לנשים איתן יצא, אשר כללו, בין היתר, תיאורי קניבליזם ואלימות מינית.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


זמן קצר לאחר מכן הואשם השחקן בהטרדות מיניות ואף באונס. כל זה ועוד הוביל לפיטוריו של האמר מכמה פרויקטים שונים בהם לקח חלק, ביניהם סדרת טלווזיה, מחזה בברודווי ועוד. כזכור, השחקן החליט להוריד פרופיל ואף עבר לאי קיימן, שם הוא מתגורר ועובד כאיש מכירות. 

הדוקו המדובר צפוי לעקוב אחר נפילתו הדרמטית, ואף תתחקה אחר משפחתו ושורשיו. לפי הדיווחים, הסדרה תכלול גם ראיונות עם כמה נשים שהגישו תלונה על הטרדה מצידו של האמר. דודתו של השחקן, אשר גם תופיע, אמרה כי היא הולכת לחשוף את הסודות האפלים ביותר של המשפחה.

כזכור, השחקן ההוליוודי המצליח פרץ לראשונה בסרט ״הרשת החברתית״, מה שהוביל לתפקידים נוספים בסרטים ״קרא לי בשמך״, ״מוות על הנילוס״, ועוד. 



50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE