הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ה-FBI מזהיר: קריאות למלחמת אזרחים לאחר הפשיטה על ביתו של טראמפ
הבולשת הפדרלית והמחלקה לביטחון המולדת פרסמו עלון המזהיר מפני פצצות רדיואקטיביות ומרד אלים מאזרחים התומכים בנשיא לשעבר

המחלקה לביטחון המולדת והבולשת הפדרלית שלחו עלון לסוכנויות אכיפת החוק השונות בארצות הברית, והזהירו מפני איומים גוברים המגיעים לאחר החיפוש שנערך באחוזת הנופש של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בפלורידה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

בימים שחלפו מאז ביצוע הצו, ה-DHS וה-FBI ראו "עלייה באיומים" נגד אנשי אכיפת החוק, אנשי מערכת המשפט וחברי הממשלה, כולל איום ספציפי להציב "פצצה מלוכלכת", כלומר רדיואקטיבית, מול מטה ה-FBI, כפי שנכתב בעלון.

נוסף לכך, הרשתות החברתיות התמלאו ב"קריאות כלליות למלחמת אזרחים ולמרד מזוין", הזהירו הסוכנויות הפדרליות.

העלון מציין כי רבים מהאיומים כוללים התייחסות לטענה כי הבחירות בשנת 2020 נגנבו, נוסף לטענות אחרות אשר תוקפות את הממשל הנוכחי.

כמה מהאיומים הם ספציפיים, על פי העלון, שבו נכתב כי "ה-FBI וה-DHS זיהו מספר איומים מפורשים וקריאות להרג ממוקד של רשויות אכיפת החוק, רשויות השיפוט ופקידי ממשל הקשורים לחיפוש בפאלם ביץ', כולל השופט הפדרלי שאישר את צו החיפוש בפאלם ביץ'".

העלון מצטט תקרית ב-11 באוגוסט, כאשר אדם "ניסה להיכנס בכוח למשרד השדה של ה-FBI בסינסינטי". האדם, ריקי שיפר ג'וניור, נמלט מהמקום כאשר השוטרים הגיעו, ולאחר מכן התפתח עימות עם קציני אכיפת החוק וסוכני ה-FBI. הוא נורה ונהרג לאחר כשש שעות של עימות.

בשבוע שעבר, ראש ה-CIA וה-NSA לשעבר, מייקל היידן, ופרשת רשת MSNBC מייקל בשלוס, פרסמו ציוצים הקוראים להוציא להורג את טראמפ.

העיתונאי פרסם תמונה של 'הרוזנברגים', בני זוג אמריקאים שריגלו לטובת ברית המועצות בשנות ה-50, וציין כי השניים הוצאו להורג לאחר שהורשעו במתן מסמכי גרעין אמריקאיים עבור הסובייטים.

היידן, גנרל בדימוס בעל ארבעה כוכבים, שיתף את הפוסט של בשלוס וכתב תגובה קצרה: "נשמע די נכון".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE