הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ מזהיר: "דברים איומים הולכים לקרות באמריקה אם הטמפרטורה הפוליטית לא תתקרר"
בראיון ראשון מאז הפשיטה הניא הביע נכונות להרגיע את הטמפרוטורות בקרב תומכיו ברחבי אמריקה אך במקביל המשיך להאשים את ההטיה הפוליטית של ה-FBI וה-DOJ במצב אליו נקלעה אמריקה
הנשיא דונלד טראמפ הזהיר היום (ב') כי טמפרטורת האקלים הפוליטי בארצות הברית הגיעה לרמות מסוכנות לאחר שה-FBI פשט על ביתו במאר-א-לאגו, והציע למשרד המשפטים את עזרתו כדי לצנן את הכעס המתבשל במדינה. הנשיא העיר ברשתות החברתיות ביום ראשון בערב כי הוא ראה "כעס גדול מתבשל" בזמן שבילה עם קבוצת אנשים.
 
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
הוא כתב:
 
"זה עתה עזבה קבוצה גדולה של אנשים וכל מה שהם יכלו לדבר עליו היה אחיזת החנק המוחלטת שיש לדמוקרטים ולשמאל הרדיקלי על ה-DOJ וה-FBI. זה לא אמור להיות כך. אף אחד לא רודף אחרי BLM, ANTIFA או כל השאר, למרות רצח, מכות, ושריפת חלקים גדולים של ערים - מוסר כפול מאוד לא הוגן. הם בהחלט לא יתקפו את ביתו של נשיא דמוקרט לשעבר. יוצא מכלל שליטה, כעס מבעבע גדול!"
 
טראמפ שוחח עם רשת פוקס ניוז ביום שני, והצביע שוב על "הכעס האדיר" הגואה ברחבי המדינה לאחר הפשיטה.
 
"מעולם לא הייתה תקופה כזו שבה נעשה שימוש באכיפת החוק כדי לפרוץ לביתו של נשיא ארה"ב לשעבר, ויש כעס אדיר במדינה - ברמה שטרם נראתה בעבר, מלבד בזמנים מסוכנים מאוד", אמר טראמפ שהוסיף שהוא יהיה מוכן לסייע בכל ניסיון להפחית את הזעם במדינה כשנשאל על ידי הרשת האם יעזור להוריד את "הטמפרטורה" של האקלים הפוליטי.
 
ואכן, טראמפ הסביר כי "ביקש מנציגיו לפנות למשרד המשפטים כדי להציע לעזור בהרגעת הזעם על רקע הפשיטה על מאר-א-לאגו".
 
טראמפ באותה הזדמנות הצביע על משרד המשפטים של הנשיא ג'ו ביידן כאחראי לתסכול תומכיו, אך אמר כי לא שמע מאף אחד מהפקידים התייחסות לכך.
 
"המדינה נמצאת במצב מאוד מסוכן. יש כעס כמו שמעולם לא ראיתי בעבר, על כל ההונאות, ועכשיו על האירוע הזה כמו גםעל שנים של הונאות וציד מכשפות", הזהיר טראמפ.
 
"אנשים כל כך זועמים על מה שמתרחש", המשיך טראמפ. "כל מה שאנחנו יכולים לעשות כדי לעזור נעשה - כי צריך להוריד את הטמפרטורה בארצנו. אם זה לא יקרה, דברים איומים הולכים לקרות".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE