הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הסעת המהגרים מטקסס לניו יורק – יכולה להביא לגרג אבוט את הנשיאות
מושל התפוח הגדול לשעבר כינה את התנהלותו של מושל טקסס כ"פעלול מבריק" המעניק לו הון פוליטי בקרב הרפובליקנים. "צריך לקבל זאת שהיריב קלע נקודה"

מושל ניו יורק לשעבר, דיוויד פטרסון, אמר כי "הפעלול המבריק" של מושל טקסס גרג אבוט, של הסעת המהגרים מהגבול הדרומי אל התפוח הגדול – עשוי לזכות אותו בתפקיד הנשיא בבית הלבן.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

"המהלך הזה שם את אבוט ממש שם, בתור מתמודד לנשיאות יחד עם סגן הנשיא לשעבר מייק פנס ומושל פלורידה רון דה-סנטיס, אם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ יחליט שלא להתמודד שוב", אמר פטרסון ביום שני ל'ניו יורק פוסט'

פטרסון הדמוקרט, שכבר כינה את צעדים אלו של אבוט כמבריקים, אמר כי הוא לא קיבל שום ביקרות מחבריו הדמוקרטים לעל הפרשנות שלו, ואף אמר: "כמה אנשים חשבו שזה מצחיק".

מושל ניו יורק לשעבר אמר שהתוכנית של אבוט – אשר מבקש להיבחר מחדש לתפקיד מושל טקסס בסתיו הקרוב - שווה ערך לגראנד סלאם פוליטי עם הבוחרים הרפובליקנים, והשווה זאת להבטחת קמפיין הבחירות של טראמפ, לבנות חומה לאורך הגבול עם מקסיקו כדי לסייע בבלימת ההגירה הבלתי חוקית.

 

 

"זה היה תעלול פוליטי, כן? האם זה היה מועיל? כן. לפעמים הפעלול עובד", אמר פטרסון והמשיך: "אבוט עשה משהו כדי לשפר את מעמדו הפוליטי בכך שהציג את הטענות שלו לגבי בעיית הגבול בצורה דרמטית. בתוך המפלגה הרפובליקנית, זה מהלך מבריק".

"לפעמים אתה צריך לקבל את זה שהיריב שלך קלע כאן נקודה", הוסיף פטרסון, שכיהן כמושל ניו יורק בין השנים 2008 ל-2010. הוא הדגיש בדבריו כי הוא לא מסכים עם מה שמושל טקסס עושה, והדהד את החששות של ראש העיר המכהן אריק אדמס, אם המהגרים זוכים ליחס אנושי במהלך ההסעה מהדרום אל התפוח הגדול

ובכל זאת, פטרסון אמר שהדמוקרטים חייבים לעשות עבודה טובה יותר בתקשורת ובהגנה על עמדתם בנוגע למשבר ההגירה. "זהו אחד הנושאים שעלינו למצוא דרך לעקוף אותם. הרבה מהמהגרים האלה מנסים לברוח מרודנות".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE