הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עיריית ניו יורק החליטה: מלון יוקרה בטיימס סקוור יהפוך למקלט עבור הומלסים ומהגרים
מדובר במלון המפואר ביותר מבין אלו ששינו את ייעודם עד כה, כאשר משבר חסרי הבית נמשך כבר שנה, ואוטובוסים מלאים במהגרים המגיעים מטקסס מחריף את העניין

עיריית ניו יורק החליטה להפוך מלון יוקרה מפורסם בלב מנהטן למקלט להומלסים ומהגרים המבקשים מקלט בארצות הברית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המלון, Row NYC, ממוקם בלב הטיימס סקוור והוא יקדיש מספר לא ידוע של קומות עבור תוכנית השיכון של העירייה. עובדי המלון אומרים שהמשא ומתן עוד נמשך, אך ההכנות יתחילו במהלך החודשיים הקרובים.

ממשלת העיר השכירה יותר מעשרה בתי מלון כדי לאכלס חסרי בית ברחבי העיר. עם זאת, המלון Row NYC, שהיה ידוע בשם מילפורד פלאזה, הוא ללא ספק המפואר ביותר מבין המבנים.

כידוע, התפוח הגדול נאבק במשך יותר משנה במשבר חמור של חסרי בית, אך העניין החריף כאשר טקסס החלה לשלוח אוטובוסים המלאים במהגרים אל העיר כצעד סמלי למלחמה במשבר הגבול.

ראש העיר הדמוקרטי של ניו יורק, אריק אדמס, תקף את מושל טקסס הרפובליקני, גרג אבוט, על האוטובוסים המגיעים לעיר, כמו גם לוושינגטון הבירה. מנגד, אבוט טען שהמדיניות של המחזיקים בשלטון הם האחראים למשבר הגבול המתמשך.

"כבר התקשרתי לכל החברים שלי בטקסס ואמרתי להם איך להצביע", אמר אדמס במהלך מסיבת עיתונאים בשבוע שעבר. "ואני שוקל לעומק לקחת אוטובוס של תושבי ניו יורק, לנסוע לטקסס ולעשות דפיקת דלת מיושבת וטובה, כי אנחנו חייבים, לטובת אמריקה, להוציא אותו מהמשרד".

אבוט טען שניו יורק, עיר מקלט גאה, צריכה להיות מסוגלת לאכלס את חוצי הגבול. "נוסף לוושינגטון הבירה, ניו יורק היא היעד האידיאלי עבור המהגרים הללו, שיכולים לקבל את שפע השירותים והדיוק בעיר שראש העיר אריק אדמס מתפאר בהם", אמר מושל טקסס ביום שישי.

"אני מקווה שהוא יקיים את ההבטחה שלו לקבל את כל המהגרים בזרועות פתוחות, כדי שערי הגבול המוצפות שלנו יוכלו למצוא הקלה".

 

 

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE