הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איך הופכים עסק למותג?
בשוק תחרותי כל כך חשוב לבעלי עסקים לבלוט ולמשוך לקוחות חדשים. בשביל לעשות את זה צריך אתר אטרקטיבי, נראות ברשתות החברתיות, עמוד Yelp פגז ואת חברת Small Biz Web Design Studio שתחבר בין כל אלו עבורכם בצורה המוצלחת ביותר

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


Yelp הוא אתר הביקורות המוביל לשיווק עסקים מקומיים. להיות ב- Yelp עוזר לך למשוך לקוחות חדשים ולטפל במשוב של לקוחות קיימים כדי לשפר את החברה שלך.
כמעט 4 מתוך 5 אמריקאים קוראים באופן קבוע ביקורות על עסקים מקומיים לפני שהם מבקרים או מבצעים רכישה ולפי BrightLocal שיעור גבוה עוד יותר מהצרכנים צפויים להשתמש בחברות המגיבות לביקורות המקוונות שלהם. לכן חשוב ביותר לנצל את היתרון של אתרי ביקורות מובילים כמו Yelp כדי לשווק בהצלחה את העסק שלך באופן מקומי.
אז כיצד תוכלו להשתמש ב- Yelp עבור העסק הקטן שלך? בשביל זה יש לכם אנשי מקצוע שזוהי המומחיות שלהם.
לירז חסון בעל חברת Small Biz Web Design Studio אשר פועלת משנת 2009, מבין היטב עד כמה חשוב פרסום ממוקד להצלחת העסק.

מה היתרונות בשירות שלך מול פרסום ב-Yelp לבד?
“נתחיל בזה שיש לנו אפשרות ליצור פרופיל עסקי משופר ובולט יותר משאר המתחרים. בנוסף, פאנל הניהול שיש לנו גישה אליו הוא הרבה יותר מתקדם מזה שאת תקבלי במידה ואת מפרסמת ב- Yelp בעצמך.
יש לנו יכולת לפרסם לפי עיר, מיקוד, איזור, קאונטי ועוד אפשרויות של מיקום מודעה מדוייק מה שאין בפרסום עצמאי. וגם אפשרות להוספת מילות מפתח למודעות ולפרופיל מה שמגדיל חשיפה נקודתית לקהל לקוחות שמחפש בדיוק את מה שאתם מציעים. ועוד דבר מאד חשוב, אפשרות לחסימת מילות מפתח שליליות למניעת בזבוז התקציב.
בעצם מה שאנחנו עושים זה למקסם את התקציב הפרסומי שלך ב-100% בצורה אפקטיבית יותר ממה שאת יכולה לעשות בעצמך בזכות הכלים היחודיים ש- Yelp נותנים לנו. והבונוס הכי גדול בלעבוד איתנו הוא ה"בוסט" החודשי לתקציב. הסכום משתנה בהתאם לתקציב, רוב הלקוחות שלנו מקבלים "בוסט", תוספת, לתקציב של למעלה מ-500 דולר כל חודש בחינם.
אנחנו עובדים באופן יום יומי צמוד למנהלת פרסום בכירה ב- Yelp שעוברת ובודקת את כל מה שאנחנו עושים על מנת שהלקוח ייקבל את המקסימום מהתקציב שלו. כך שגם עלינו יש ביקורת קפדנית של Yelp מה שמבטיח תוצאות איכותיות."

האם הלקוחות מבחינים בעלייה במספר הלידים שלהם בזכות שיתוף הפעולה איתך?
"לחלוטין. ל- Yelp יש כח ענק, תסתכלי בסטטיסטיקות- 80 אחוז מהמבקרים שם מתקשרים לבעל העסק על מנת לבצע רכישה או להשתמש בשירות שהם מציעים. ב- Yelp יש 100 מיליון מבקרים מדי חודש, זהו כח צרכני גדול מאוד. הסטטיסטיקות שאנו ערכנו מראות שיש שיפור של 30 אחוז בחודש הראשון במספר הפניות לבית העסק וזה מאוד משמעותי".

מהו התקציב האופטימלי לבעל עסק לפרסום ב- Yelp?
"זה ממש משתנה ותלוי באיזה תעשייה את נמצאת, אנחנו מנהלים חשבונות Yelp בעלי תקציב מינימלי של $2000 בחודש. עיקר הלקוחות שלנו הם קבלנים, עורכי דין, חברות מובינג ועוד".

מה עוד Yelp Advertising Partner עושה בשבילך?
"מלבד כל הדברים שציינתי למעלה, אנחנו גם עושים אופטימיזציה מלאה של הפרופיל כולל תיאור עם מילות חיפוש, והוספת תמונות ופרוייקטים. בנוסף אנחנו מבצעים בדיקה יומית של תפקוד המודעות וניצול מקסימלי של הפרסום ומפיקים דו"ח מעקב שבועי על תפקוד המודעות. כל העבודה נעשת על ידי איש פרסום מיומן ומנוסה".

בוא נדבר קצת על השירותים האחרים שאתם מציעים ב- Small Biz Web Design Studio, עד כמה קל לשפר את דירוג העסק שלי בגוגל והאם זהו גם אחד מהשירותים שאתם מציעים?
"זה ממש לא קל (בהתאם לתחרות) אבל בהחלט אחד השירותים שאנו מציעים. רבים מהלקוחות שלנו פונים אלינו בבקשה לבנות אתר חדש, או לסדר את הקיים, כך שהוא יוכל לקבל יותר לידים על ידי SEO, שזה שיפור הדירוג שלהם בגוגל כך שלקוח המחפש את השירות שלהם, יראה אותם בראש רשימת תוצאות החיפוש."
אילו דברים אתם בודקים כשמתחילים לעבוד עם לקוח על אתר ו SEO?
"דבר ראשון, מה מצב האתר שלו, מה קהל היעד ומי המתחרים שאת צריכה לעקוף במרוץ. אני עושה הערכה של כל הפרוייקט עם "טיים ליין" מסודר להשגת יעדים, עושה מחקר על מילות המפתח המחופשות ביותר על מנת להביא לאתר שלך הכי הרבה לקוחות לאתר, משם הכל מתחיל. מוצאים אותך בגוגל = לידים".

כמה זמן לוקח עד שהלקוח מתחיל לראות תוצאות או במילים אחרות, עלייה בכמות הפניות לעסק?
"הכל כמובן תלוי בנישה ובתחרות, אבל לאתר חדש לא פחות מחצי שנה, אלא אם כן הם נמצאים באי נידח וללא כל מתחרים. זה מאוד תלוי באם מדובר על בעל עסק שרק פותח חברה או כזה שיש לו כבר אתר חברה והוא מבקש לקבל יותר לידים".

הלקוחות שהספיקו להנות משירותי החברה מעידים שההשקעה הכספית משתלמת מאוד.

יואב, בעל חברת קונסטרקשן בלוס אנג'לס מספר: "התחלתי לעבוד עם לירז לאחר ששמעתי עליו מחבר שהמליץ עליו בחום. כשפניתי אליו החברה שלי היתה קיימת שלוש שנים והתקשתה לקבל לידים ולעמוד בתחרות. הבנתי שיש לי בעיה, ניסיתי לעבוד על אתר הבית אבל שום דבר לא עזר. פניתי ל- Small Biz Web Design Studio וביקשתי שיעשו לחברה מתיחת פנים כללית, מהאתר, הנראות שלנו בגוגל, עמוד ה-Yelp, העלאת תמונות של עבודות שביצענו לרשתות החברתיות וכו'. הטרנספורמציה שלירז והצוות שלו עשו לחברה שלי היתה מדהימה וזה בא לידי ביטוי בעליה שיטתית מחודש לחודש במספר הלידים שקיבלנו, הכניסות לאתר הבית וכמובן במכירות. הייתי אומר שהיתה זאת ההשקעה הכספית החכמה ביותר שעשיתי עד היום".

לורין טיל מהידן הילס: החוויה הכוללת שהיתה לנו בזכות Small Biz Web Design Studio, אותם שכרנו לעיצוב האתר החדש שלנו. לירז היה מדהים! שירות הלקוחות שימח אותי מאוד. היה קל מאוד לעבוד אתו, לתת הנחיות ולבקש עריכות. עובדי החברה הם מקצוענים אמיתיים ועשו עבודה מעולה בשילוב המותג שלנו ומי שאנו כחברה בעיצוב האתר שלנו בצורה מושלמת. לא הייתי יכולה להיות מרוצה יותר מהחוויה מתחילתה ועד סופה. לירז וצוותו היו ידידותיים, סבלניים, בריאים ומגיבים במהירות לכל בקשה ופניה"

ליליאן מדאנוויל קליפורניה: "Small Biz Web Design Studio, עזרו לנו להבהיר ולהגדיר את המשימה שלנו ולהתאים את המותג שלנו לדרישות התעשיה האחרונות. עיצבנו מחדש את האתר כדי להתאים אותו למה שמבדיל אותנו מהמתחרים. לירז סיפק לנו אנשי מקצוע מיומנים בתחומים רבים: עיצוב אתרים, אסטרטגיית תקשורת וכו' שהיו מפתח לאיכות הגבוהה של התוצאה הסופית. הפרוייקט נוהל היטב והצלחנו לסיים בתקציב ובזמן"

לוגן מפרזנו: "פנינו ל- Small Biz Web Design Studio שיעצבו ויפתחו את האתר הראשי שלנו שהיה מאוד ישן ואיטי במיוחד. היינו צריכים ביצועים מהירים ואופטימיזציה למנועי חיפוש עבור שני אתרים. התרשמתי מהביצועים של צוות החברה, הידע, הדיוק והיעילות שלהם. לירז וצוות העובדים שלו הם מקצוענים אמיתיים"

 

רוצים פרטים נוספים?
בקרו באתר הבית:
www.sbwds.com

צרו קשר: 818.581.3021

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE