הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איש עסקים רוסי – שביקר את פוטין ומכר נכס לאיוונקה טראמפ – נמצא מת בוושינגטון הבירה
על פי המשטרה ועיתונאית רוסיה, דן רפופורט מת לאחר שקפץ מגובה. אך אשתו דוחה את כל הטענות התומכות בכך: "לא הייתה כאן התאבדות"

איש עסקים רוסי ידוע, שחי בארצות הברית בגלל התנגדותו לנשיא ולדימיר פוטין בעבר מכר נכס למשפחת טראמפ, נמצא מת מחוץ לבית ובשכונה יוקרתית בוושינגטון הבירה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

גופתו של דן רפופורט בן ה-52 התגלתה על המדרכה מחוץ לביתו בשכונת ג'ורג'טאון מעט לפני השעה 9:00 בערב ביום ראשון, נמסר מהמשטרה – שטענה כי הכוחות הגיעו למקום בעקבות קריאה על אדם שקפץ מגובה.

רשויות החוק לא פרסמו את סיבת המוות של רפופורט, בנקאי השקעות ובעלים שותף לשעבר של מועדון לילה פופולרי במוסקבה, אך המשטרה אמרה כי "בשלב זה, אנחנו לא חושדים כי מדובר ברצח".

החדשות בדבר מותו של איש העסקים דווחו לראשונה על ידי יוניה פוגצ'בה, העורכת לשעבר של 'טאטלר רוסית', שטענה בטקסט שפרסמה בטלגרם כי רפופורט מת בהתאבדות, וכי הכלב שלו אותר בפארק הסמוך לאזור, יחד עם מכתב התאבדות ומזומן.

העורכת טענה כי הפעם האחרונה שהיא ראתה את רפופורט הייתה במאי, בבר בלונדון, שם הוא היה "כמו תמיד, בחברת נשים צעירות", לאחר שאשתו כביכול עזבה אותו.

עם זאת, אלמנתו של בן ה-52, אלנה רפופורט, הכחישה את הדברים והטילה ספק בטענה כי מותו של בעלה נגרם מהתאבדות.

"לא היה מכתב התאבדות, לא הייתה התאבדות, לא הייתה נסיעה ללונדון, ולא הייתה פרידה", הדגישה אלנה לאתר החדשות הרוסי RBC, ואמרה כי מותו של בעלה נחקר על ידי הרשויות.

על פי דיווח ב'דיילי מייל', המשטרה מצאה בזירת האירוע כמה חפצים אישיים השייכים לכאורה לרפופורט, כולל יותר מ-2,600 דולר במזומן, טלפון סלולרי שבור ואוזנייה סדוקה. כמו כן, בדיווח נטען כי בחודשים שקדמו למותו, איש העסקים נכנס לסכסוך קשה עם חברת הון סיכון רוסית, שניסתה לרמות אותו ב-10,000 דולר.

רפופורט נולד בלטביה כאשר המדינה הבלטית עוד הייתה חלק מברית המועצות, וב-1980 משפחתו היגרה לארה"ב, שם היא קיבלה מקלט מדיני. בשנת 1991 רפופורט סיים את לימודיו באוניברסיטת יוסטון, ולאחר נפילת ברית המועצות עבר לרוסיה כדי להמשיך בקריירה של בנקאי השקעות.

אבל בשנת 2012, רפופורט נמלט מרוסיה בגלל שתמך במתנגד השלטון אלכסיי נבלני, שמרצה כיום מאסר ממושך בכלא ביטחוני. איש העסקים רכש בית מפואר בסך מיליוני דולרים באזור קלורמה בוושינגטון הבירה, ובשנת 2016 מכר את הנכס לאיוונקה טראמפ וג'ארד קושנר, שעברו לעיר הבירה בגלל כניסתו של דונלד טראמפ לבית הלבן.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE