הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ויקטוריה בקהאם, הארי סטילס, אדל ועוד: הכירו את טרנד עירוי הויטמינים של הכוכבים הגדולים
כוכבים הוליוודים רבים כבר לגמרי מכורים לאינפוזיית הויטמינים הנועדה להגביר את רמת האנרגיה, לתקן את התאים ולקדם מראה צעיר וזוהר. מה כולל הטרנד, ומה חשוב לדעת? הנה כל המידע

בשונה מהכוכבים של שנות השישים, כיום יותר ויותר כוכבים הוליוודים נוטשים את אורח החיים ההרסני, רווי הסמים והאלכוהול, ועוברים לשגרת חיים מאוזנת ובריאה. נראה הטרנד הלוהט ביותר של השנה האחרונה הוא עירוי ויטמינים - תיק מעוצב עם נוזלים מפוצצים ויטמינים וערכים תזונתיים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הטרנד הרפואי פרץ לראשונה אי שם בשנת 2017, והוא לגמרי עושה קאמבק בקיץ הנוכחי הודות לכמה מהכוכבים הכי גדולים בביצה, ביניהם אדל, קנדל ג׳נר, הארי סטילס, ויקטוריה בקהאם ועוד. כמובן, שאי אפשר שלא להזכיר את הארי סטיילס, הנחשב כמוביל טרנדים אופנתיים, שהצליח להביל את המעריצים עם תמונה לרגל השקת אלבומו הטרי, בה הוא נראה יושב ומקבל עירוי לווריד, שהתברר כאינפוזיית ויטמינים. 

אז מה יש בשקית המדוברת? בין היתר תגבורת לווריד של ויטמין C לזירוז ההחלמה מהלונג-קוביד. אך לא רק, גם כמות עצומה של ויטמינים וכימיקל טבעי הנקרא ״קואנזים״ שנמצא בכל תא בגוף, המווה מעין בטריה ולו תפקיד חשוב ביצירת האנרגיה התאית וכן בתחזוקה ותיקון של התאים בגוף, כולל DNA. 

לתרכובת המיוחדת הזו מיוחסות מעורבות ביותר מ-500 תגובות שונות ששומרות על בריאות התאים. ומכאן - רמות גבוהות של NAD מאפשרות אנרגיה תאית גבוהה יותר ותפקוד אופטימלי של התאים. כמו במקרה של הקולגן, גם רמות ה-NAD יורדות עם הגיל והכמות הפוחתת מקושרת להזדקנות, קמטים, בעיות זיכרון, בעיות לב, ראייה ודמנציה.

לפי מומחים אשר בחנו את המוצר מובטח כי העירוי המדובר עתיד לטפל בכל דבר, מהנגאובר ועד הצטננות ושפעת, ותפקידו להעלות את רמות האנרגיה ולחזק את המערכת החיסונית. בהחלט שווה בדיקה, בעיקר אם בא לכם להרגיש סלב ליום אחד.



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE