הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תיעוד מקליפורניה: מהגר בלתי חוקי מתגרה ומנסה לתקוף סוכן משמר הגבול
אנשי הביטחון איתרו שניים שהסתננו דרך הים אל תוך שטח ארצות הברית, אלא בן ה-17 ובן ה-20 התנגדו למעצר והחלו להתפרע. "דוגמה קטנה לאירועים על בסיס יומי"

סוכני משמר הגבול של ארצות הברית עצרו שני מהגרים שחצו את המחסום דרך הים, כאשר התיעוד המטריד מהאירוע מראה את אחד מהם שרוע על הרצפה ואזוק, ואילו השני מנסה ללא פחד לתקוף את אנשי הביטחון. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התקרית התרחשה ליד אימפריאל ביץ' בקליפורניה, משם חדרו המהגרים אל תוך ארצות הברית באופן לא חוקי, על ידי "שחייה סביב הגידור הימי הראשי של הגבול הבינלאומי", אמר דובר סוכנות המכס והגנת הגבולות.

כאמור, בתחילת התיעוד ניתן לראות את אחד המהגרים שוכב על בטנו על החול, עם תחתונים בלבד, ומוחזק על ידי אחד הסוכנים. זאת בזמן שחוצה הגבול השני צועק ומנסה להסתער על סוכנים אחרים, כאשר אחד מהם הוציא אלה איתה ניסה להשתלט על המתפרע. 

אנשי הביטחון והחשוד חגו אחד אחרי השני, עד שסוכן אחר הגיח מאחורי המהגר, זינק עליו והשתלט עליו. כל זאת, כאשר ברקע נשמעות צעקות רבות, ככל הנראה ממהגרים אחרים העומדים בצדו השני של גדר הגבול.

שני המהגרים המתפרעים הם אזרחים מקסיקנים, אחד מהם בן 17 והשני בן 20, והם נלקחו למעצר של הרשויות האמריקאיות.

 

 

התיעוד המטריד פורסם בחשבון של הנציגה הרפובליקנית מטקסס, מאיירה פלורס, שכינתה את התקרית "רק דוגמה קטנה למה שהגברים והנשים האמיצים שלנו מתמודדים איתו על בסיס יומי".

פלורס תקפה את ממשל ביידן ואמרה כי סוכני הגבול "נשארו ללא תמיכה מצד הממשל הזה, ובזכות מדיניות הגבול הפתוחה שלהם, חוסר הכבוד והתנהלות קשה כלפי פקידי אכיפת החוק שלנו הגיעו לרמות מדאיגות".

דובר סוכנות המכס והגנת הגבולות, אישר ל'ניו יורק פוסט' את התקרית, שהתרחשה ביום ראשון בסביבות השעה 5:10 אחר הצהריים. "כאשר הסוכנים ניסו לקחת את שני המהגרים למעצר, המהגרים התנגדו באופן פעיל ותקפו את הסוכנים. במהלך העימות, הסוכנים השתמשו במכשירים לא קטלניים". 

הנציג הרפובליקני צ'יפ רוי, אמר כי "מפגשים כאלה ימשיכו לקרות עד שנאבטח את הגבול, נכוון לקרטלים ונשמיד אותם, ובעצם נאכוף את שלטון החוק. עד שהרפובליקנים לא יקחו את השלטון לידם, זה רק ילך ויחמיר". 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE