הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"אנחנו הטינדר של האוכל": הכירו את הישראלי שבא להאכיל את ניו יורק
'הטינדר והספוטיפיי של האוכל' כך מכנה את הסטראט-אפ שלו בר ראובן, והתקווה - לשנות את האופן שבו אנו מזמינים, צורכים, וסועדים, וכל זאת דווקא בתקופה כלכלית מאתגרת

לבר ראובן היה רעיון. 

לאחר שהקים סטארט-אפ בארץ, הוא מצא עצמו מול שוק המסעדות הנחשב בעולם, והמקום האידיאלי להפוך חזון למציאות, ניו יורק.
 
או כמו שאומר השיר 'אם תצליח שם, תצליח בכל מקום".
 
הקונספט היה להעניק לסועדים חוויה קולינרית ייחודית באמצעות ממשק טכנולוגי שיהפוך את היציאה למסעדה לחוויה מדויקת ונעימה בהרבה מאשר הורגלנו אליה עד עתה.
 
הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 
(צילום: Dishare)
 
"הדבר נבע מכאב אישי, אשתי צמחונית ובעלת תעודת-זהות קולינרית מסוימת, ואני עם אחת אחרת, מצאנו את עצמנו מתקשים למצוא מקומות שיעניקו מענה לשנינו", מספר ראובן.
 
"יצירת המלצה בעלת פרופיל אישי כאשר יותר מ-2 סועדים יוצאים לאכול היתה המטרה. מכאן התפתחנו, והיום Dishare משמשת כספוטפיי של האוכל - משמע, לומדת ובונה לך פרופיל הכולל את האלרגיות, הרגישויות, העדפות, הדיאטות, הדת, ומעניקה המלצות של מנות המתאימות לך בדיוק".
 
 
(לוגו - Dishare)
 
"בין אם אתה עושה משלוח, ובין אם אתה במסעדה עצמה, אנחנו עושים 'טינדר של אוכל'. שמחשב את ה-food print שלך ולומד אותך. אחד הפיצ'רים שלנו מבוסס על משלוחי אוכל שאלגוריתם קובע עבורך מהמסעדות סביבו. יש כאן אלמנט של גיוון וניסיון חדש, לצד רמת התאמה גבוהה".
 
ובעצם הלקוח מזמין דרכך, וזה מגיע ישר למסעדה?
 
"פעם זה דרך DoorDash, פעם Ubereats, פעם המסעדה עצמה, מה שהכי נוח. אנחנו לא מתעסקים בלוגיסטיקה, אלא במידע, בהתאמתו והפיכתו לאיכותי".
 
איך זה להקים חברה בארצות הברית?
 
"החברה הוקמה בתחילת הקורונה, במרץ 2020, ומשם בדרך לא פשוטה של אינפלציה עולמית, וסגרים, ועולם מסעדות שנפגע בארה"ב ובעולם, והרבה אי וודאות, ושוק מניות נמוך, ואף על פי כן אנו מקווים שאנו בדרך הנכונה ונצליח לעשות זאת כפי שתכננו".
 
"אנו עובדים בעזרת שותפים מבוסטון שהשקיעו בחברה, והחברה הישראלית היא בעצם הבעלים של חברת הבת האמריקאית".
 
מה עם אספקטים בתחום הבריאות - בעולם בו תזונה בריאה הופך למרכיב מרכזי בשיקול דעתם של סועדים.?
 
"אנחנו מייצרים חווית תזונה מותאמת אישית שתוכל לעזור לאנשים לנווט בעולם האוכל גם מתוך מודעות להבט הבריאותי".
 
"נגיד אדם צריך לשומר על מאגר פחממות, היום אין לי את הכלי להבין כיצד לבצע זאת, את בעזרתנו ניתן, לדוגמה: אם יש לי  סכרת ועלי למדוד פחממות וסוכרים בארוחה, בעזרת למידת מכונה ו-AI אנחנו לומדים תפריטים ומייצרים עליהם מודלים שמפרקים פריטי מזון, ומייצרים מתוך זה תווית של ערכים תזונתיים, כמו בספורמרקט על מוצר - זה מה שאנחנו מייצרים עבור המנות".
 
מי הלקוחות שלך, צעירים, מבוגרים, רווקים, זוגות?.
 
"מאוהבי אוכל ועד אנשים עם צרכים קולינריים פרטיקולריים.  
 
כדי להצליח ברמה הכלל אמריקאית, מה לדעתך בשוק האוכל והטכנולוגיה , היום , יסייע לכם?.
 
"אנחנו צריכים כסף, ואנו מגייסים כבר לאחר סבב השקעה ראשוני. בנוסף, אנחנו מוכרים מודל של משלוחי אוכל בהפתעה לחברות עסקיות וחברות סטארט-אפ והיי-טק עבור העובדים שלהם כצ'ופר, דבר המאפשר לנו לצמוח עוד".
 
עוד משהו שאתה רוצה להוסיף?
 
אנחנו מזמינים אנשים להוריד את האפליקציה ולהשתמש בה, לעשות מנוי, ולקבל משלוחי אוכל בהפתעה, תוך התאמה אישית לצרכי הלקוח".
0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE