הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פרופ' בכיר לאפידומלוגיה באוניברסיטת קליפורניה: "זריקות מודרנה מסוכנות יותר ללב של בני 40 ומטה מהקורונה עצמה"
‏נתונים רפואיים שפורסמו לאחרונה מראים כי בכל הנוגע לתופעת הלוואי הקשה של דלקות שריר-הלב, הסיכוי לחלות בלי החיסון קטן מהסיכוי לחלות לאחר הידבקות בקורונה

נתונים שפורסמו לאחרונה מראים כי חיסוני הקורונה מסוכנים יותר מהנגיף עצמו לגברים מתחת לגיל 40 בכל הנוגע לתופעות לוואי חמורות כולל במיוחד ההיתכנות לדלקת שריר הלב המסוכנת.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"עכשיו אין להכחיש, החיסון יכול לגרום ליותר דלקות שרירי הלב אצל גברים מתחת לגיל 40 מאשר הקורונה", צייץ ד"ר וינאי פראסד מאוניברסיטת קליפורניה שבסן-פרנסיסקו אשר התבטא מאז הימים הראשונים של הקורונה נגד חיסוני צעירים.

אמרתי שוב ושוב שיש לאסור את מודרנה בגברים [מתחת] לגיל 40", המשיך בחשבון הטוויטר ואמר כי "ה-FDA הכשיל את האמריקאים".

על פי הנתונים המטרידים שחולק פראסד, שהופקו ממחקר רפואי ארוך, החיסון לא רק חסר ערך בהגנה התפרצויות קורונה כביכול, אלא הוא מסוכן ומייצר תופעות לוואי קטלניות אצל גברים צעירים.

המחקר דיווח במפורש על הסכנות של זריקת מודרנה, שהייתה בין השנויות ביותר במחלוקת מבין החיסונים השונים.

על פי הנתונים, כמעט פי 5 יותר מקרים של דלקת שריר הלב נצפו בגברים מתחת לגיל 40 שנטלו את המנה השנייה של החיסון מאשר אלה שלא נטלו את החיסון ורק נדבקו בנגיף אשר ידוע כגורם גם הוא לדלקת שריר הלב בפני עצמה.

באופן מעניין למדי, המחקר לא הצליח לדווח על הבעיות הרפואיות שסבלו אלה שלקחו את שתי מנות החיסון והמשיכו להידבק בנגיף בכל מקרה.

מקרי דלקת שריר הלב החלו לעלות באופן מסיבי עם התפשטות הנגיף, והמשיכו להיחשף גם אצל גברים צעירים "מחוסנים", במיוחד בני נוער, שהיו לפני כן במצב בריאותי מצוין.

במספר מקרים, ספורטאי מכללות בארה"ב אשר היו במצב גופני מעולה קרסו במגרשי משחקים עקב ליקויים בריאותיים.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE