הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאס וגאס: פקיד ציבורי בכיר נעצר בחשד לרצח העיתונאי הוותיק - שפרסם עליו תחקירים
לאחר פרסום תמונות של החשוד וכלי הרכב שלו, המשטרה זיהתה את המכונית כזו של המנהל הציבורי של מחוז קלארק. לפי דיווחים, הכוחות שהגיעו לעצור את החשוד הזעיקו אמבולנס - שפינה אותו באלונקה

משטרת המטרופולין של לאס וגאס הודיעה ביום רביעי על מעצרו של המנהל הציבורי של מחוז קלארק, רוברט טלס, בקשר למותו של העיתונאי ג'ף גרמן ב-3 באוגוסט, שנמצא דקור בפתח ביתו. כך מסרו הרשויות המקומיות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המשטרה עצרה את טלס בן ה-45 יממה לאחר שפרסמה תמונות של החשוד ברצח ושל רכבו - כך על פי דיווח בעיתון Las Vegas Review-Journal, שם עבד גרמן במשך 12 שנה.

הכוחות הגיעו לביתו ביום רביעי וגררו את הרכב של טלס, אשר היה לאחרונה במוקד התחקירים העיתונאיים של גרמן. 

כתב העת של לאס וגאס וצוותי חדשות של טלוויזיה מקומית, דיווחו כי הם ראו רכבי משטרה בביתו של נבחר הציבור, ושצוותים נכנסו יצאו מהמבנה. מאוחר יותר באותו היום, לפני מעצרו, צוות חדשות הגיע לביתו והחל לשאול אותו שאלות - אם כי טלס לא הגיב. 

 

 

 

בשעות הערב, צוותי החדשות תיעדו שוטרים במדים דופקים על דלת הבית של טלס, אם כי אף אחד לא ענה. לאחר מכן פרסם אחד מהכתבים של העיתון, ברט קלרקסון, כי חשוד "הוצא מביתו על אלונקה והועמס על אמבולנס". 

 

 

כאמור, לאחרונה גרמן דיווח על טלס, אשר תפקידו לטפל ברכוש של אנשים שמתים ללא צוואה או קשרים משפחתיים, כי הוא יוצר מהומות וכי ישנן תלונות כלפיו בגין בריונות מנהלית ויחסים לא הולמים.

טלס החל לפרסם ציוצים בטוויטר הזועמים על גרמן, כולל אחד ביוני הטוען שהעיתונאי הוא בריון אשר "אובססיבי" אליו. 

לאחר התחקירים של גרמן, פקידי המחוז גייסו יועץ למשרד המנהלים הציבוריים כדי לטפל בנעשה שם. אז, טלס - נציג דמוקרטי - המשיך והפסיד בבחירות המקדימות שנערכו בחודש יוני, וכהונתו אמורה להסתיים בינואר הקרוב. 

כמו כן, ה-Review-Journal דיווח כי גרמן הגיש לאחרונה בקשות לרשומות ציבוריות למיילים והודעות טקסט בין טלס לשלושה פקידי מחוז אחרים. 

כזכור, גופתו של גרמן בן ה-69 אותרה ביום שבת בסביבות השעה 10:30 בבוקר, כאשר כוחות משטרה הגיבו לקריאות על אדם דקור. המשטרה מסרה כי הוא ככל הנראה נרצח ביום שישי, בעימות עם אדם אחר.

גרמן מת מ"פציעות רבות בכוח", אמר חוקר מקרי המוות של המחוז, שקבע את האירוע כרצח. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE