הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הראפר PnB Rock נורה למוות במהלך שוד בלוס אנג'לס
המוזיקאי אכל במסעדה בדרום העיר, כאשר לפתע חמוש נכנס למקום ודרש ממנו את התכשיטים שלו. מהר מאוד נורו יריות, החשוד נמלט מהמקום עם השלל - והראפר נפצע אנושות

הראפר PnB Rock, הידוע בעיקר בזכות הלהיטים שלו Fleek ו-Selfish, נורה למוות במהלך שוד במסעדה בדרום לוס אנג'לס ביום שני בצהריים. כך מסרו גורמי אכיפת החוק. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

הירי התרחש בשעה 1:15 בצהריים, במסעדת Roscoe's House of Chicken and Waffles, הממוקמת בשדרת מנצ'סטר, שם הראפר, ששמו האמיתי הוא רקים האשים אלן, סעד עם זוגתו. כך סיפרה סרן משטרת לוס אנג'לס, קלי מוניז. 

החשוד החמוש נכנס למסעדה והניף נשק חם באוויר, ודרש מהראפר בן ה-30, תושב פילדלפיה, את החפצים שלו, ובעיקר את התכשיטים שלו. רגעים בודדים עם תחילת השוד, המוזיקאי נורה על ידי החשוד - שברח עם השלל.

"הוא ירה בקורבן וברח החוצה, מהדלת הצדדית, לרכב מילוט ואז נמלט מהחנייה", אמרה מוניז. כוחות הצלה הגיעו במהירות למקום ופינו את אלן לבית חולים במצב אנוש. לאחר מאמצי החייאה, הרופאים נאלצו לקבוע את מותו ב-1:59 בצהריים. 

חוקרים משטרת LAPD פתחו בחקירה, ולקחו את התיעודים ממצלמת האבטחה של המסעדה, כמו גם של עסקים מסביב, כדי לזהות את החשוד בירי. יש לציין כי אף אדם אחר לא נפגע פיזית באירוע. 

רשת המסעדות פרסמה הצהרה וכתבה: "אנחנו עצובים מאוד על מותו של רקים האשים אלן, אמן מדהים בלוס אנג'לס ובכל מקום. מותו מהווה אובדן עצום לכל אחד ואחת מאיתנו. תנחומינו, מחשבותינו ותפילותינו מקרב לב למשפחתו בתקופה קשה זו. בטיחות העובדים והאורחים שלנו היא בראש סדר העדיפויות שלנו. נמשיך לשמור על העסק שלנו בטוח ככל האפשר". 

רק לפני כעשרה ימים, הראפר התראיין לפודקאסט, שם אמר כי הוא מכיר בסכנות העומדות בפניו: "מעולם לא שדדו אותי. מעולם בחיי. אני לא אגיד לעולם כי אני לא אוהב להגיד לעולם לא… זה לא שיש לי אמונות טפלות או משהו כזה… אבל לא שדדו אותי". 

רוק נולד בדצמבר 1991 בפילדלפיה. בראיון שהעניק בעבר ל-Paper Magzine, הוא סיפר כי ההשראה המוזיקלית שלו, שהובילה אותו להתחיל ליצור בגיל 19, היא אלבומו של דרייק, Take Care. 

הוא התפרסם בעיקר עם שירו Fleek משנת 2015, ו-Selfish משנת 2016, ושיתף פעולה עם שלל אמנים, כמו אד שירן וצ'אנס דה ראפר. 

אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלו היה לצד הרפאר YFN Lucci, כאשר השניים שיתפו פעולה בשיר Everyday We Lit, אשר הגיע למקום ה-33 במצעד מאה השירים של Billboard, שהפך לשיר הפופולרי של כל אחד מהאמנים. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE