הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחוייך לאחר ניסיון התאבדות: הפקיד הציבורי החשוד ברצח העיתונאי מלאס וגאס הופיע בביהמ"ש
בעוד התובעים הטיחו בו אישומי רצח בכוונה תחילה, רוברט טלס, המנהל הציבורי של מחוז קלארק, עמד לראשונה בפני שופט וחייך, כאשר הזרועות שלו חבושות

הפקיד הבכיר מלאס וגאס, שהואשם ברצח העיתונאי ג'ף גרמן אשר פרסם עליו כתבות שליליות, עמד מחוייך במהלך הופעתו הראשונה בבית המשפט ביום שלישי בעוד התובעים מטיחים בו אישומי רצח בכוונה תחילה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המנהל הציבורי של מחוז קלארק, רוברט טלס, היה אזוק כאשר הזרועות שלו חבושות - מה שמעיד ככל הנראה על ניסיון התאבדות. 

התובעים אמרו במשפט כי הפשע שביצע טלס בן ה-45 הוא רצח "מכוון ומתוכנן מראש". הם מאשימים אותו כי ב-2 בספטמבר, הוא חיכה וארב לעיתונאי גרמן בן ה-69 מחוץ לביתו, וכאשר הגיע הוא זינק עליו ודקר אותו למוות. בבדיקה הרפואית שנערכה, אגב, החוקרים מצאו מתחת לציפורניו של גרמן את ה-DNA של טלס. 

העיתונאי הוותיק עבד ב-Las Vegas Review-Journal, ונהג לסקר, בין היתר, שחיתויות ציבוריות. בעבר, הוא חשף התנהגות בלתי הולמת במקום העבודה של טלס, כולל "מערכת יחסים בלתי הולמת" לכאורה שניהל עם רכזת הנכסים רוברטה לי-קנט בת ה-45, שגם הייתה נשואה.

כמו כן, בתקופה של לפני מותו, גרמן חיפש מידע נוסף על טלס, כולל הודעות טקסט שנשלחו על ידו. 

הסנגור של המנהל הציבורי, עורך הדין טרוויס שלטר, אמר שהוא "צריך עוד זמן" וביקש להמשיך את הדיון על פני שבוע נוסף, מה שהשופט הסכים. אלא שהתובע המחוזי של מחוז קלארק, סטיב וולפסון, דואג: "אנחנו רואים סיכון שהוא יברח בטיסה ורואים בו כסכנה לקהילה, אז כאשר תתעורר סוגיית הערבות, אנחנו הולכים לטעון לערבות גבוהה מאוד".

כזכור, במהלך מסיבת עיתונאים שנערכה בשבוע שעבר, סרן דורי קורן, ראש לשכת רצח ופשעי מין של משטרת מטרופולין בלאס וגאס, אמר כי החוקרים מצאו בביתו של טלס כובע קש ונעלי ספורט אפורות אשר נחתכו לחתיכות קטנות, שזה למעשה "ניסיון להשמיד ראיות".

צילומי וידאו הסמוכים לזירת הרצח של גרמן, הראו אדם חשוד החובש כובע קש גדול, חולצה כתומה עם פסים מחזירי אור, מכנסיים שחורים ונעלי ספורט אפורות.

 

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE