הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
דה-סנטיס שלח שני מטוסים עם מהגרים בלתי חוקיים אל מסצ'וסטס
המושל הרפובליקני בחר כיעד את מרתה'ס ויניארד, אשר מוכר כיעד של דמוקרטים עשירים כמו הנשיא לשעבר אובמה. "הם יטפלו במהגרים שהם הזמינו אל ארצנו"

המושל רון דה-סנטיס קיים את הבטחתו להוביל מהגרים בלתי חוקיים ממדינתו אל אזורים ליברלים פרוגרסיביים, וביום רביעי יצאו שני מטוסים מפלורידה ונחתו באי מרתה'ס ויניארד. בכך, הוא מצטרף למאבק של טקסס ואריזונה, שכבר שלחו עשרות אוטובסים לניו יורק, וושינגטון הבירה ושיקגו. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לפי סרטון שהגיע לידי רשת 'פוקס ניוז', ניתן לראות חוצי גבול יורדים משני מטוסים בנמל התעופה באי שבמסצ'וסטס. 

"כן, פלורידה יכולה לאשר ששני המטוסים עם מהגרים בלתי חוקיים שהגיעו למרתה'ס ויניארד היום, הם חלק מתוכנית של המדינה המובילה מהגרים בלתי חוקיים ליעדי מקלט", אמרה מנהלת התקשורת של המושל הרפובליקני, טארין פנסקה.

"מדינות כמו מסצ'וסטס, ניו יורק וקליפורניה, יטפלו טוב יותר באנשים האלה שהם הזמינו אל ארצנו על ידי תמריצי הגירה, באמצעות ייעודן כ'מדינות מקלט' ותמיכה במדיניות הגבול הפתוחה של ממשל ביידן", אמרה הדוברת. "כפי שאתם ודאי יודעים, במושב החקיקה האחרון, בית המחוקקים בפלורידה הקצה 12 מיליון דולר כדי ליישם תוכנית שתסייע להובלת מהגרים בלתי חוקיים ממדינה זו, בהתאם לחוק הפדרלי". 

 

 

ממשרדו של המושל הרפובליקני של מסצ'וסטס, צ'רלי בייקר, נמסר כי הם מודעים למצב וכי למהגרים שהגיעו ניתן מחסה לטווח קצר. 

"הממשלה נמצאת בקשר עם גורמים מקומיים בנוגע להגעת המהגרים למרתה'ס ויניארד", כתב מזכיר העיתונות של בייקר. "בשלב זה ניתנים שירותי מקלט לטווח קצר על ידי גורמים מקומיים, והמנהל ימשיך לתמוך במאמצים האלה". 

האי מרתה'ס ויניארד נבחר מאחר שהוא מוכר כיעד פופולרי עבור דמוקרטים עשירים, כמו הנשיא לשעבר ברק אובמה שקנה שם בית במיליוני דולרים בשנת 2019. בעבר, אגב, דה-סנטיס הציע גם את דלאוור, מדינתו של הנשיא ג'ו ביידן. אך משרדו של המושל הסביר כי ייתכן ובהמשך הם ישלחו מהגרים "אל מדינות פרוגרסיביות אחרות שהמושלים שלהן תומכים בהפרות בוטות של חוקי הגירה פדרליים". 

"זו לא האחריות של תושבי פלורידה לסבסד את המהגרים הבלתי חוקיים להתגורר במדינה שלנו שלא כדין. לא הסכמנו לאג'נדה של ביידן של גבולות פתוחים", נמסר אז ממשרד המושל. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE