הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חקירת שחיתות בצמרת הפקידותית של לוס אנג'לס: שריפים פשטו על מספר בתים ומשרדים
ה-LASD מנסים לבדוק את המניע של ועדת הפיקוח האזרחית של המחוז, אשר לפני כחצי שנה פתחה בחקירה בגין טענה ל"כנופיות שריפים… להן יש השפעה שלילית על הקהילה ועל המחלקה"

מחלקת השריף של מחוז לוס אנג'לס (LASD) ביצעה ביום רביעי פשיטה במספר מוקדים, כחלק מ"חקירת שחיתות ציבורית מתמשכת", כולל ביתה של פקידה מוועדה אשר מוקדם יותר השנה פתחה בחקירה נגד 'כנופיות שריפים' לכאורה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בהודעה שפורסמה, מחלקת השריף הוסיפה כי החיפוש נערך בביתה של נציבת הפיקוח האזרחית של המחוז, פטרישיה 'פאטי' ג'ינגס, כמו גם בבית של מפקחת המחוז שילה קוהל, וכן במשרדים של היכל המנהל, מטה השלום על פני אלימות ומטה המטרו של לוס אנג'לס. 

"החקירה מתבצעת בשיתוף פעולה עם סוכנות פדרלית, ואנו ממשיכים לעקוב", נכתב בהצהרה של ה-LASD, אך פרטים נוספים לא ניתנו שכן החקירה בעיצומה.

ב-24 במרץ השנה, ועדת הפיקוח האזרחית של המחוז (COC), הודיעה כי היא פותחת בחקירה על "כנופיות הסגנים שפקדו את מחלקת השריף של המחוז במשך עשרות שנים". על פי אותו פרסום, החקירה מטרתה לבחון את קיומן והשפעתן של הכנופיות הללו, כמו גם מה נדרש כדי להיפטר מהן.

"דיווחים רבים מוכיחים כי כנופיות של סגנים הן עדיין קיימות, אך ההיקף וההשפעה שלהן אינם ידועים. החקירה תקבע מאילו תחנות פועלות כיום כנויפות המשנה, וכן את ההשפעה השלילית של הכנופיות על הקהילה ועל המחלקה עצמה".

 

פטרישיה ג'יגנס (צילום: Getty Images)

 

 כאשר ה-COC הוקם, מועצת המפקחים של מחוז אל.איי מינתה את הנציבים המכהנים בו, ולפי אתר האינטרנט של ועדת הפיקוח, ג'ינגס מונתה לוועדה על ידי קוהל. בעוד שהיא הנציבה, ג'ינגס היא גם המנהלת של מטה השלום על פני אלימות. כך דווח ברשת KTTV.

בראיון ל-KTTV, המפקחת קוהל כינתה את חקירת השחיתות כ"מזויפת", ואמרה שצו החיפוש בבית שלה לא מתבסס על מידע. לדבריה, הטענות נגדה מגיעות מ"אובססיה ישנה של עובדת מטרו", שעבדה עם המחלקה לפני שנים. 

קוהל הסבירה כי אותה עובדת השקיעה בחוזה דרך הקו החם של אל.איי. מטרו לאחר שפוטרה ממשרד המפקחת, והאשימה את קוהל עצמה במעורבות בפיטורין. מכאן, קוהל טוענת כי החקירה "מבוססת על חוט דק", וכי היא מעולם לא ביצעה פשע.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE