הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טרגדיה בהוליווד: בת 15 מתה בבית הספר ממנת יתר של פנטניל
הילדה וחברתה רכשו כדורים בפארק ליד מוסד הלימודים, שככל הנראה הכילו את הסם הקטלני. לאחר שעות שלא חזרו לביתן, אחת הבנות נמצאה ללא רוח חיים בשירותי בית הספר

תלמידת תיכון בת 15 מלוס אנג'לס מתה ועוד אחת אושפזה ביום שלישי בלילה, לאחר שהשתיים נטלו מנת יתר של כדורים, כאשר החוקרים מאמינים כי הכילו פנטניל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הורים לשתי הילדות בנות ה-15 היו מודאגים כאשר הן לא חזרו לביתן מבית הספר התיכון הלן ברנשטיין שבהוליווד, ודיווחו לרשויות על היעדרותן. 

אב חורג של אחת מהן החל בחיפושים, והגיע לבית הספר - שם הוא מצא את אחת מהן שוכבת בחצר. היא סיפרה להורה שהיא רכשה את מה שלדעתה היו כדורי 'פרוקסט' מאדם בפארק לקסינגטון הסמוך למוסד הלימודים. היא הוסיפה כי חברתה הייתה בשירותי בית הספר.

כוחות משטרה הגיעו לבית הספר באזור השעה 9:00 בערב, וכאשר נכנסו לשירותים הם מצאו את הילדה השנייה כאשר היא לא מגיבה. פרמדיקים שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה. בת ה-15 השנייה פונתה לבית החולים ומצבה יציב.

באותו הלילה, חוקרי LAPD גילו שני ילדים נוספים שנטלו מנת יתר של כדורים שיכולים להיות קשורים לאותו סוחר סמים. שני הנערים, אחד מהם בן 17, פונו לבית החולים. 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE