הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: בן 8 נפצע קשה לאחר שהותקף על ידי הכלב של המשפחה
האירוע התרחש בחצר הבית של דודתו, כאשר לפתע הפיטבול שלה זינק מהמלונה ורץ ישר לילד - ונשך אותו בפניו. הפצוע פונה במסוק לביה"ח, וחיית המחמד נלקחה ותומת על ידי הרשויות

ילד בן 8 מקליפורניה נפצע קשה והועבר במסוק למרכז הרפואי האוניברסיטאי לומה לינדה, לאחר שננשך על ידי כלב ביום שני אחר הצהריים באינדיו, מחוז ריברסייד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ג'ון וולש מהמחלקה לשירותי בעלי החיים, סיפר כי התקיפה אירעה בסביבות השעה 3:30 בצהריים, בבלוק 47000 קייל דימנטה.

הילד הגיע לבקר את דודתו, שהיא הבעלים של חיית המחמד. בשלב כלשהו, הכלב, מסוג פיטבול, פרץ מהמלונה שלו ורץ ישר לעבר הילד. "הכלב הזה יצא איכשהו מהמלונה או הארגז שלו, ורץ ישר לעבר הילד ותקף אותו", אמר וולש. 

סבתא ואישה נוספת שהייתה במקום, גם היא קרובת משפחה, נאבקו לשחרר את הכלב ולהרחיקו מהילד, וכשהצליחו הכניסו אותו לחצר אחורית.

אביו של בן ה-8 פינה אותו מיד לבית החולים JFK ממוריאל באינדיו עם פציעות קשות בפנים שלו, שבגלל החומרה שלהן, הצוות הרפואי החליט להטיס את הילד במסוק למרכז האוניברסיטאי לומה לינדה. 

במקביל, הרשויות לקחו את הכלב בן השנתיים, והן ייאלצו להמית אותו כפי שקובע החוק.

"אני לא זוכר את הפעם האחרונה שהיה לנו קורבן כתוצאה מתקיפה של כלב שהועבר במסוק, והיו לנו תקריות חמורות בעבר", אמר וולש. "אנחנו תמיד מודאגים מאוד כאשר ילד מותקף, כי לגזעי הכלבים האלה יש כוח ועוצמה רבה".

הוא הוסיף וציין כי בעלים של פיטבולים ושל גזעים אחרים שעלולים להיות אגרסיביים מטבעם, חייבים תמיד להיות על המשמר - גם אם לבעל החיים אין היסטוריה אלימה. 

"הציבור הרחב צריך להיות מודע לכך שאם יש לו כלב אשר מסוגל לעשות נזק חמור, עליו לנקוט באמצעי זהירות נוספים, ותמיד יש לפעול לפיהם. זה פשוט כל כך עצוב כאשר ילד נפצע", אמר.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE