הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
נועזת ומעוררת מחשבה: הסדרה החדשה על אלוף האגרוף מייק טייסון
הסדרה החדשה המספרת את סיפור חייו של טייסון אמנם עושה זאת באופן מרתק וסוחף, אך לא מחמיא במיוחד. התוצאה היא דיוקן מעורר מחלוקת המציג גם את הצדדים האפלים של הכוכב

סיפורו של טייסון מתחיל בהיותו ילד דחוי שגדל בברוקלין, גדל במציאות קשה עם אמא קשת יום ואבא שלא היה שם. כנגד כל הסיכויים, הפך לגדול מכולם בתחומו, זאת לאחר שפרץ בגיל 18. הסדרה החדשה אודותיו, ״מייק״, שעלתה לאחרונה בהולו, מציגה את כל זה ועוד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הבמאי, סטיבן רוג'רס, ("אני, טוניה") לא חושש לשבור את הקיר הרביעי, ואף לא חוסף באלימות פיזית, זאת לצד מימד הומוריסטי וציני. בנוסף, רוג׳רס לא חושש להציג את דמותו של טייסון כדמות מורכבת ואפלה, בעלת אישיות הרסנית. התוצאה היא סדרה דחוסה, נועזת, ולפרקים לא פשוטה לצפייה. 

טייסון בכבודו ובעצמו לא חיבב במיוחד את הסדרה שעשו על חייו וכתב: ״אל תתנו להולו להשלות אתכם. אני לא תומך בסיפור שהם סיפרו. הם לא שילמו לי, עבורם אני עוד שחור שאפשר למכור״, אמר לקהל המעריצים שלו. ואכן, שני הפרקים הראשונים של הסדרה חושפים דמות לא חביבה במיוחד, ולעיתים אף אכזרית.

ולמרות הכל, מדובר על חווית צפייה מהנה ומעניינת, אף מעוררת מחשבה. בכל זאת, מדובר על אחד מגדולי המתאגרפים בעידן המודרני, שכמעט ולא נכנע לאף אדם בזירה, עם עשרים הפסדים לאורך כל שנות הקריירה שלו. בהחלט שווה צפייה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE