הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בצעד נואש: בירת הרציחות של ארה"ב מעסיקה אזרחים שיתגברו את המשטרה
התושבים שיתקבלו יישלחו לזירות פשע לאיסוף ראיות, אחרים יסייעו בניטור טלפונים, ויהיו כאלה שאף יקבלו הכשרה לבילוש. "המטרה שהשוטרים ירגישו בטוחים - כדי שהאזרחים ירגישו כך"

ניו אורלינס נוקטת בצעדים חריגים כדי להילחם בשיעור הנרצחים הגבוה בגבולותיה, אשר זיכה אותה בתואר הטרגי בירת הרציחות של ארצות הברית', על ידי העסקת אזרחים שיבצעו פעולות של אנשי כוחות הביטחון. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

התושבים אשר יתקבלו, יישלחו לזירות פשע כדי לאסוף ראיות, ואחרים גם יחליפו שוטרים שנמצאים בתפקידים מנהליים - כדי שהאחרונים יוכלו לשרת בשטח. כך דווח ברשת 'פוקס ניוז'. 

"המטרה היא שהשוטרים שלנו ירגישו בטוחים כדי שיוכלו לגרום לאזרחים ולמבקרים שלנו להרגיש בטוחים", אמר ניצח משטרת ניו אורלינס, שון פרגוסון, במסיבת עיתונאים. 

נוסף להעסקת מומחים אזרחיים לניטור טלפונים ולביצוע תפקידים אדמיניסטרטיביים, כ-50 עד 75 יגויסו כדי לענות לטלפונים, ונוספים יקבלו הכשרה עבור עבודות בילוש מינוריות. 

"כאשר אנחנו מקבלים קריאות, ייתכן שיש כמה ראיות שצריך לאסוף", הסביר פרגוסון. "יהיו לנו חוקרים אזרחיים שייצאו לאסוף את הראיות האלה, במקום שקצין יצא לשם". 

המהלך החריג מגיע לאחר שניו אורלינס עברה את סנט לואיס, והפכה לבירת הרציחות של ארצות הברית, עם עלייה של 78 אחוזים במקרי הרצח וזינוק של 121 אחוזים לעומת 2019, נכון ל-11 בספטמבר.

מחלקת המשטרה המקומית, אשר איבדה 150 שוטרים משורותיה בשנה שעברה, קוראת לאזרחים אשר בקשתם להתקבל למשטרה נדחתה - להגיש שוב מועמדות. "המסר שלי אליכם, לאלו שאולי נפסלו בעבר, אני קורא לכם להגיש מחדש את הבקשה שלכם, כי חלק מהקריטריוני ההעסקה שלנו השתנו", אמר פרגוסון.

כזכור, בשבוע שעבר הודיע סניף סטארבקס ברחוב קנל כי הוא סוגר את שעריו בגלל מספר רב של אירועי פשיעה במקום. "בכל יום, השותפים שלנו עדים לאתגרים העומדים בפני הקהילות שלנו - אתגרים של בטיחות וביטחון אישי, גזענות, משבר בריאות הנפש ההולך וגובר, וסוגיות רבות הקשורות לנגיף הקורונה", אמר דובר רשת בתי הקפה, סם ג'פריס.

"האתגרים האלה מתגלים בחנויות שלנו - משפיעים על השותפים שלנו, על הקהילות והלקוחות שלנו כאחד", הוסיף. 



0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE