הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
היזהרו: כדורי פנטניל צבעוניים נמצאו בחפיסות של 'סקיטלס'
כאשר ליל כל הקדושים נמצא בפתח, הרשויות פונות להורים לשים לב ולהזהיר את הילדים שלהם מפני ממתקים אשר נראים חשודים. "זה רעל, תתרחקו מזה"

דרק מאלץ, לשעבר מנהל המבצעים המיוחדים של ה-DEA, מזהיר את ההורים על ממשבר הפנטניל המחריף, שעלה שלב כאשר הרשויות בקונטיקט תפסו 15,000 כדורים צבעוניים שנראים כמו ממתקים, כאשר חלקם היו בחבילות של 'סקיטלס' או 'נרדס'. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כאשר ליל כל הקדושים נמצא במרחק של שבועות ספורים, המנהל לאכיפת הסמים פרסם אזהרה להורים לפיה הכדורים הקטלניים הללו משווקים כעת בצבעי הקש, ועשויים להגיע לידי הילדים בקלות רבה. לאחרונה, נתפסה כמות גדולה של פנטניל מוחבאים באריזות של סקיטלס ונרדס. 

בראיון לרשת 'פוקס ניוז', מאלץ התייחס לתפיסת הסמים ולמשבר הקשה, ואמר כי "אנחנו רואים כמות חסרת תקדים של ילדים שמתים בגיל 13. ואנחנו יודעים עכשיו, כמו שה-DEA אומר, ש-40% מהכדורים שנמצאו הכילו מינון קטלני של פנטניל".

הבכיר לשעבר הסביר שקרטלים מנצלים לרעה את השימוש הכבד של בני נוער באינטרנט, על ידי מכירת סמים בפלטפורמות החברתיות. מלץ עודד את ההורים לחפש חומרים חינוכיים מה-DEA ומעמותות אחרות כדי לדעת כיצד להנגיש את העניין לילדים ולהזהיר אותם לקראת חג ההלווין. 

הוא אף הרחיק והמליץ להורים המודאגים לפתוח את כל אריזות הממתקים החשודות, ולהודיע למשטרה אם נמצאו סמים כלשהם.

"מדובר בפנטניל קטלני, והוא מציף את הרחובות שלנו כמו שמעולם לא ראינו", אמר. "תתרחקו מזה כי זה רעל. זה באמת מסוכן".

 

(צילום: Shutterstock)

 

לדעתו של מאלץ, בתי הספר חייבים להיות מעורבים במאבק במשבר וקרא לממשלת ביידן לפעול בדחיפות. 

ארצות הברית ראתה זינוק חד של מקרי מוות בעקבות אופיואידים סינתטיים, כאשר בשנת 2015 המספר עמד על 5,000, ובשנה שעברה כבר עלה ל-63,000 קורבנות - כאשר פנטניל הוא הגורם הגדול ביותר. 

לפני קצת פחות משבועיים, תלמידת תיכון בת 15 מלוס אנג'לס נמצאה מתה בשירותים של בית הספר, לאחר שנטלה מנת יתר של הסם. בחודש האחרון, לפי משטרת לוס אנג'לס, שישה ילדים נוספים אושפזו בעקבות פנטניל. 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE