הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הוריקן איאן | כל התיעודים הבלתי נתפסים והעדכונים החשובים
סרטונים המראים את עוצמת הרוחות ואימת השיטפונות מילאו את הרשתות החברתיות. בינתיים, ההוריקן נחלש לסופה טרופית, וממשל ביידן הכריז אסון בפלורידה

הוריקן איאן העוצמתי הטיל הרס עצום ברחבי פלורידה, כאשר סוכנות החירום האמריקאית (FEMA) מסרה שמחוז לי הוא האזור שנפגע הכי קשה. במקביל, הנשיא ג'ו ביידן הכריז על אסון גדול במדינת הסאנשיין.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מנהלת הסוכנות FEMA, דיאן קריסוול, אמרה: "אני לא חושבת שאנחנו יכולים לכמת את זה עדיין. אבל יכולה להגיד שזה הולך להיות קטסטרופלי. ההשפעה על הקהילות הללו הולכת להיות משמעותית".

אחרי שההוריקן פגע בפלורידה בעוצמה 4 עם רוחות במהירות של יותר מ-240 קמ"ש, כעת הוא נחלש לרמת סערה טרופית אשר נעה במהירות של כמאה קמ"ש. אך היא עדיין עוצמתית, שכן היא מביאה רוחות חזקות, גשמים כבדים ושיטפונות שיימשכו במהלך 3 הימים הקרובים, וישפיעו על פלורידה, ג'ורג'יה וקרוליינה. 

 

 

כמו כן, אחרי ההכרזה המדינית והפדרלית של מצב חירום, הנשיא ביידן הכריז על אסון גדול בפלורידה בעקבות ההוריקן, מה שמאפשר סיוע פדרלי זמין לאנשים במחוזות לי, שרלוט, קולייר, דהסוטו, הארדי, הילסבורו, מנאטי, פינלס וסרסוטה. 

"הסיוע יכלול מענקים לדיור זמני ותיקוני בתים, הלוואות בעלות נמוכה לכיסוי אובדן רכוש לא מבוטח ותוכניות אחרות שייסיעו לאנשים פרטיים ולבעלי עסקים להתאושש מהשפעות האסון", נמסר מהבית הלבן.

 

מבט על ההוריקן מהחלל:

 

 

בעקבות ההוריקן ההרסני, יותר מ-2.6 מיליון לקוחות ברחבי פלורידה נותרו ללא חשמל. האזור הדרום מערבי שנפגע הכי קשה, כאמור בעיקר מחוז לי - הכולל את פורט מאיירס וקייפ קורל - יש יותר מ-420,000 לקוחות ללא אספקת חשמל, שזה בערך 90% מהמשתמשים. 

 

הגלים הגבוהים מכסים את רחובות פלורידה:

 

 

 

 

 

השפל אחרי הגאות:

 

 

 

חיות וסערות: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עוד תיעודים:

 

 

 

 

 

40% לא
60% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE