הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רצח הראפר בלוס אנג'לס: הוגשו אישומים נגד נער בן 17 ואביו
הגבר בן ה-40, בנו והאמא החורגת - כולם מעורבים בשוד הקטלני שאירע לפני כשבועיים, שגבה את חייו של הראפר PnB Rock שסעד עם חברתו במסעדה בדרום העיר

התובעים בלוס אנג'לס הגישו אישומי רצח נגד גבר בן 40 ובנו המתבגר ברצח הראפר PnB Rock שנשדד בתחילת החודש. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

פרדי לי טרון בן ה-40 ונער בן 17 הואשמו ברצח, שוד וקשירת קשר לביצוע שוד - כך לפי משרד התובע המחוזי של מחוז אל.איי. אשתו של הגבר, שאונטלר טרון בת ה-38, נעצרה גם היא והואשמה בסיוע בשוד. 

הנער, שלא זוהה בשל היותו קטין, היה זה שלחץ על ההדק ביריה שגבתה את חייו של הראפר.

בת ה-38 והנער - להם אין קשר דם - נעצרו ביום שלישי, וכוח משימה בראשות ה-FBI לכד ביום חמישי את פרדי לי טרון בלאס וגאס, לשם הוא נמלט. 

הראפר, ששמו האמיתי ראקים אלן, אכל עם זוגתו במסעדת Roscoe's House of Chicken N Waffles לפני כשבועיים, כאשר לפתע נכנס חשוד ודרש ממנו את התכשיטים והחפצים היקרים שהיו ברשותו. מהר מאוד השוד התדרדר, ובן ה-17 לחץ על ההדק וירה בגב ובחזה של הראפר - ונמלט מהמקום עם השלל שהוערך בכמה מאות אלפי דולרים. 

בעוד שרבים טענו כי הראפר היה מטרה לשוד לאחר שחברתו פרסמה באינסטגרם תמונה שלהם מהמסעדה, מקורות באכיפת החוק אמרו לאתרי החדשות שפרדי ובנו היו במגרש החניה של המסעדה עוד לפני התיעוד שפורסם במדיה החברתית. 

על פי התלונה, הנער ניגש לאלן עם מסכה, כיוון אליו את האקדח וצעק: "תן לי את כל התכשיטים שלך, עכשיו!". התובעים טוענים שאז הוא ירה כדור אחד בחזה של הראפר, ושני כדורים בגב. אז החשוד איים על זוגתו של המוזיקאי כי ירה לה בראש, תוך כדי שהוא מסיר את התכשיטים מגופו של אלן. אז, הוא רץ למכונית בה חיכה אביו - והשניים נמלטו. 



60% לא
40% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE