הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לרדת במשקל בהנאה ובמהירות: טיפים מתוך ספר הדיאטה הכי מדובר בארצות הברית
הוא הוכתר כספר הדיאטה שכולם חיכו לו, וכבר הצליח למכור אלפי עותקים. המחברים, ג׳ורדן סייאט ומייקל ואקנטי, מאמני כושר ותזונה, מסבירים איך עושים את זה נכון, בלי סבל, יסורי מצפון, ומטרות גדולות. הנה כל הפרטים

כבר על ההתחלה, מסבירים צמד מאמיני עושר - אם אתם רוצים להוריד במשקל, אתם צריכים לחשב מסלול מחדש. ״הספר הזה הוא תוצאה של שנים רבות של ניסיון, אימונים, ועבודה עם אנשים״, הסבירו. במהלך הספר הם מדגישים ואומרים כי אמנם כל ספורט בריא לגופנו, אך אם המטרה היא לרדת במשקל, הפעולה היעילה ביותר היא אימוני כוח. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז מה בדיוק הספר מציע? הנה כמה טיפים מרכזיים

העדיפו אימון על כל שרירי הגוף

המטרה של אימון כוח היא לעבוד על כל קבוצות השרירים בגוף ולא להתמקד באזור אחד, גם אם אתם רוצים להשטיח את הבטן. רק אימון שמכסה את כל קבוצות השרירים יחזק את העצמות ואת כל שרירי הגוף.

אל תתאמנו בכל יום

כדי לקבל תוצאות יעילות באימוני התנגדות לא צריך להתאמן בכל יום במשך שעה. להפך - אימון של 45־60 דקות, 3־4 פעמים בשבוע, הוא המומלץ ביותר כי הגוף צריך להתאושש בין אימון לאימון כדי לבנות שריר באופן יעיל. התוכנית הזאת תיתן לכם את התוצאות הטובות ביותר.  

אל תדלגו על חימום

החימום חשוב כדי להעלות את טמפרטורת הגוף ולהכין את המפרקים לקראת הפעילות, והוא צריך להימשך 10־15 דקות.

העלו משקלים בהדרגה

הכלל הוא שתמיד עדיף להתחיל עם פחות משקל מאשר עם יותר מדי משקל כדי להימנע מפציעות. המשמעות היא שבהתחלה אפשר להתחיל רק עם משקל הגוף, ולאחר מכן להוסיף משקלים בהדרגה.  

אכלו הכל, אבל שימו לב לקלוריות 

הדיאטה היעילה ביותר היא גמישות בתפריט. הרשו לעצמכם לאכול את המאכלים שאתם אוהבים, אך בימים מסוימים בלבד. אם למשל, כמות הקלוריות היומית שלכם היא כ־1,800, אפשר לחלק זאת לימים של 2,000 קלוריות (למשל בסופי שבוע) וימים של 1,650 קלוריות (באמצע השבוע). בדרך הזו תוכלו ליהנות מאוכל שאתם אוהבים בכמות שמתאימה לשמירה על המשקל. 

אמנם חלבונים חשובים אך התזונה שלכם צריכה לכלול הכל

נכון, חלבונים עוזרים לבנות שריר, וחשוב מאוד לאכול מספיק חלבון בתהליך הירידה במשקל, אך מאחר ששריר הוא הרקמה הכי פעילה בגוף שלנו כי היא שורפת יותר קלוריות מרקמת שומן, איבוד שריר יגרום להשמנה בטווח הארוך.

זכרו: פחמימות לא הופכות אתכם לשמנים

לפחמימות יש יתרונות רבים, למעשה, הן הדלק של הגוף שלנו. נכון, עבור מי שרוצה להפחית במשקל כדאי לאכול יותר חלבון מפחמימות, אבל עדיין חשוב מאוד לכלול פחמימות בתפריט.

אמצו את חוק 20:80 

איך לאכול את מה שאתם אוהבים בלי לעלות במשקל? שמרו על חוק 20:80 שהמשמעות שלו היא שאתם אוכלים אוכל בריא 80% מהזמן, וב־20% הנותרים מרשים לעצמכם לאכול אוכל שאתם אוהבים ונחשב בריא פחות. הרעיון הוא לשמור על המשקל לאורך זמן, וסביר שלא תצליחו לעמוד בפיתויים במשך שנים.  

מעקב יומי - המפתח להצלחה

נסו לתעד את כל מה שאכלתם לאורך היום, כולל הכל. זה יגרום לכם להבין איפה הטעויות שלכם וכמה אתם באמת אוכלים. הדרך הנוחה ביותר למעקב כזה היא באמצעות אפליקציות ייעודיות. 

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE