הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חולמים על בטן חטובה? הנה כמה אימונים שיעזרו לכם להשיג אותה תוך זמן קצר
כפיפות בטן משתייכות באופן כמעט ישיר לבטן שטוחה וחטובה, אך מחקרים חדשים חושפים כי למעשה, יוגה, פילאטיס וריצה יכולים לעזור אף יותר. ריכזנו עבורכם מדריך קצר ואפקטיבי שיעזור לכם להשיג את הבטן הנחשקת בקלות ובפשטות

היום זה כבר ברור, כפיפות בטן הן לא הדרך היחידה להשגת בטן חטובה. למעשה, כיום, קיימות דרכים רבות נוספות, יעילות אף יותר. אז אילו אימונים יכולים לעזור לכם להגיע למטרה? הנה הרשימה המלאה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריצה

בשביל להצליח לחטב את הבטן באמצעות ריצה מומלץ לעשות אימוני אינטרוולים המשלבים ריצה מהירה שתגרום לכם להתנשף לצד ריצה איטית יותר למטרת התאוששות. בנוסף, ריצה איטית וממושכת בקצב איטי יחסית תעזור לשריפת שומן מהגוף ובכך תוכלו לראות את הקוביות המסתתרות מתחת לשכבות. 

יוגה

יוגה תורמת לגוף חזק ובטן אסופה, במיוחד אשטנגה ויניאסה אשר מפעילה היטב את שרירי הליבה של הגוף וזה ניכר בהחלט במראה הבטן המוחזקת שניתן להגיע אליה תוך זמן קצר. במילים אחרות, אז אם עד עכשיו נמנעתם מתרגול יוגה כי חשבתם שזה לא עושה שום דבר, כדאי שתחשבו שוב. 

ספינינג או רכיבה על אופניים

אימון רכיבה הוא אימון ששרירי הבטן אוהבים במיוחד. במהלך האימון ידרשו מכם להפעיל את שרירי הבטן והגב שלכם. כדי להשיג את המטרה, תצטרכו לפדל מהר למקטעים קצרים  או לפדל מעל 40 דקות בדופק בינוני.

אימוני משקולות
אימוני כוח וקרוספיט גורמים לשרירי הבטן להתגייס בכל הכוח ולכן רבים ממרימי המשקולות אוחזים בשרירי בטן גם בלי השקעה בכפיפות בטן באופן ספציפי.  

שחייה

תורמת לשיפור הכושר האירובי, מזרימה את הדם, ואף שורפת כמות קלוריות גבוהה במיוחד, בין 300-500 קלוריות לחצי שעה בלבד. תלוי בסוג השחייה. מעבר לכך בשחייה יש עבודה חזקה על שרירי הליבה וגם שרירי הבטן מופעלים, מתחטבים ומתחזקים. התוצאה היא בטן חזקה ושטוחה יותר. 

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE