הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בכירה דמוקרטית עוזבת את המפלגה - ואומרת דברים מהחריפים ביותר שנשמעו עד כה
טולסי גבארד האשימה את המפלגה אותה שירתה במשך 20 שנה בכך שהפכה להיות "קנוניה אליטיסטית", המפלגת את העם, מקדם גזענות אנטי לבנה ומערערת את חירויות האדם הטבעיות

לשעבר מועמדת דמוקרטית לנשיאות, טולסי גבארד, תקפה בחריפות את המפלגה הדמוקרטית והודיעה כי היא פורשת ממנה, בטענה שמדובר ב"קנוניה אליטיסטית".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

גבארד, שכיהנה כנציגת המחוז השני של הוואי, הכריזה ביום שלישי על הצעד הפוליטי שלה בסרטון באורך קצת יותר מדקה שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה.

"אני כבר לא יכולה להישאר במפלגה הדמוקרטית של היום, אשר נמצאת כעת בשליטה מוחלטת של חבורה אליטיסטית מחרחרי מלחמה, שמונעים על ידי תומכי woke פחדנים, שמפלגים אותנו על ידי הפיכת כל נושא לעניין גזעני וקידום גזענות אנטי לבנה, ופועלים באופן אקטיבי כדי לערער את החירויות הטבעיות שלנו", אמרה.

"מפלגה אשר עוינת לאנשים בעלי אמונה ורוחניות, שעושה דמוניזציה למשטרה ומגנה על פושעים על חשבון אמריקאים שומרי חוק. שמאמינה בגבולות פתוחים, ומשתמשים בביטחון הלאומי שלנו כדי לתקוף יריבים פוליטיים, ומעל הכל, לגרור אותנו קרוב יותר למלחמה גרעינית".

 

 

גבארד המשיכה: "אני מאמינה בממשלה שהיא של העם, ובשביל העם. למרבה הצער, המפלגה הדמוקרטית של היום היא לא כזו. במקום זאת, היא מייצגת ממשלה של האליטה החזקה, על ידי ולמען האליטה. אני קוראת לחבריי הדמוקרטית בעלי השכר הישר להצטרף אלי ולעזוב את המפלגה הדמוקרטית".

גבארד בת ה-41, שנכנסה לפוליטיקה האמריקאית בשנת 2002 והייתה האדם הצעיר ביותר שנכנס לבית הנבחרים, לא אמרה אם היא תמשיך בפוליטיקה, תעבור למפלגה הרפובליקנית או תצא לדרך עצמאית.

 

(צילום: Shutterstock)

 

גבארד התרחקה יותר ויותר מהמפלגה הדמוקרטית מאז שנכשלה בפריימריז לראשות המפלגה הדמוקרטית לקראת הבחירות לנשיאות 2020. אז היא פרשה מהמרוץ, והודיעה על תמיכתה בג'ו ביידן. אבל אחרי זה, היא הפכה למבקרת קולנית שלו, ותקפה אותו שהוא "שופך דלק על הלהבות" בעניין הפילוג במדינה. 

יו"ר בית הנבחרים לשעבר, ניו גינגריץ', שיבח את הצעד שלה ואמר כי גבארד היא אחד מני אמריאים רבים שבאופן מסורתי מצביעים כחול, אך כעת הם כבר לא מזהים את המפלגה הדמוקרטית.

"היא תמיד הייתה מעין עצמאית יוצאת דופן. ואני חושב שכשהיא התמודדה לנשיאות, היא הבינה עד כמה היא באמת מבודדת מהרוב הגדול של המפלגה הדמוקרטית, שהיא עכשיו מפלגה מוזרה. ובהחלט ראינו בקרב הלטינים סחיפה עצומה לכיוון המפלגה הרפובליקנית בעקבות המדיניות המוזרה של המפלגה הדמוקרטית".

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE