הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחיר השנאה: בית האופנה היוקרתי בלנסיאגה מנתק את קשריו עם קניה ווסט
ההשלכות הכלכליות על דבריו האנטישמיים של ווסט ממשיכות להיערם, עתה מדובר בבית האופנה הספרדי שבוחר לנתק קשרים עם הראפר השנוי במחלוקת

בית האופנה בלנסיאגה ניתק את קשריו העסקיים והמסחריים עם הראפר יה (Ye), הידוע גם בשמו הקודם - קניה ווסט, כך על פי דיווח של ערוץ החדשות האמריקאי Newsmax.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המהלך מגיע לאחר שורת הערות אנטישמיות ופוגעניות שכללו פוסטים העוסקים באובססיביות ביהודים אשר זיכו את הראפר המולטי-מיליונר וזוכה הגראמי לשעבר בהשעיה מרשתות חברתיות כטוויטר ואינסטגרם.

"לבלנסיאגה לא תקיים יותר מערכת יחסים או תוכניות לפרויקטים עתידיים הקשורים לאמן הזה", מסרה חברת האם של המותג - ''קרינג'' למגזין ה-Women's Wear Daily.

הזמר שיתף פעולה עד היום פעולה בהצלחה רבה עם המותג הבינלאומי בכמה תחומים ובשמר על קשר קרוב במיוחד עם המנהלת האמנותית, דמנה גבאלייה.

הלייבל אף ניהל במקביל מערכת יחסים פעילה עם קים קרדשיאן, אשתו לשעבר של ווסט, אשר כיכבה בקמפיינים פרסומיים לאחר שבעלה לשעבר עשה לה היכרות עם המותג הותיק.

ניתוק הקשר מגיע לאחר שווסט דווקא הצליח לככב בשבועות האחרונים במעגלי האופנה של פריז - כאשר במהלך שבוע האופנה שהתקיים בבירה הצרפתית לפני כשבועיים הראפר צעד כדוגמן בתצוגת בלנסיאגה-ווסט. לאחר מכן הוא אף נראה בהצגת הקולקציה של מותג היוקרה 'ז'יבנשי' כאשר הוא לובש בלנסיאגה.

במקביל הכוכב ספג ביקורת על כך שלבש חולצת טריקו עם הכיתוב "חיים לבנים חשובים" לתצוגת הקולקציה של מותג האופנה שלו Yeezy שנערכה אף היא בפריז - כאשר הדפס ועיצוב של חולצה זו אף הופיע על המסלול.

בתוך כך, בשבוע האחרון ווסט ומספר מותגים נוספים ניתקו קשרים - ביניהם רשת האופנה - גאפ כאשר גם אדידס פרסמה כי עסקת נעלי הספורט שלה עם היוצר, נמצאת בבדיקה.

גם הבנק JPMorganChase קטע את מערכת היחסים העסקית עם ווסט - אם כי הדבר אירע טרם סיפק שורת הערות אנטישמיות על כך שהיהודים שולטים בתקשורת ובכמה ראפרים שחורים אחרים.

בלנסיאגה לא הגיבה למספר מיילים ושיחות מה-Associated Press בבקשה להגיב להתפתחות כאשר גם נציגים מטעם ווסט לא הגיבו לבקשת התגובה.

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE