הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
משבר הגבול: קבוצה של מהגרים חצתה לארה"ב - התפרעה ותקפה אנשי ביטחון
בעודם מניפים דגל עצום של ונצואלה, המהגרים החלו לתקוף את סוכני משמר הגבול - עד שהכוחות הפעילו אמצעים לפיזור המונים והדפו אותם בחזרה אל מקסיקו

קבוצה גדולה של מהגרים בלתי חוקיים חצתה ביום שני את הגבול אל ארצות הברית, הניפה דגל גדול של ונצואלה, תקפה סוכני משמר הגבול - וחזרה במהירות לנהר המשמש כגבול. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בתקרית, שחלק ממנה תועד, קבוצה של מהגרים מוונצואלה חוצה את גבול אל פאסו, טקסס, בעודה מניפה דגל עצום של המדינה שלהם. אז, סוכני משמר הגבול הפעילו אמצעים לפיזור המונים, כמו כדורי תרסיס פלפל, ובכך הצליחו להדוף אותם בחזרה לנהר ומשם למקסיקו.

בהצהרה, CBP אישר כי קבוצה של מהגרים מוונצואלה ניסו להיכנס לארצות הברית באופן בלתי חוקי תוך כדי מחאה לאורך הגבול, וכי אחד המפגינים תקף איש ביטחון עם מוט הדגל החזיק, ואחר יידה אבנים לעבר הכוחות - מה שפצע את אחד מהם. 

 

 

התקרית מגיעה כאשר משבר הגבול ממשיך להחריף, וארצות הברית שברה שיא במספרים בשנת הכספים האחרונה. רק ביום שלישי בבוקר, קבוצה של 300 גברים חצתה באופן בלתי חוקי לנורמנדי, טקסס. בגזרת דל ריו לבד, משמר הגבול דיווח על יותר מ-50 קבוצות גדולות של יותר מ-100 מהגרים שנכנסו מאז תחילת אוקטובר.

נוסף על כך, ממש לאחרונה ממשל ביידן העביר החלטה לפיה ארצות הברית תגרש את כל המהגרים מוונצואלה אל מקסיקו, בהסכמתה, ותאשר ל-24,000 ונצואליאנים לקבל אשרות כניסה הומניטריות למדינה במידה שהם יגישו בקשות מקוונת ויגיעו דרך האוויר - במקום הגבול היבשתי.

מאז החלה המדיניות הזו, רק באל פאסו גורשו כ-1,800 אזרחי ונצואלה אל העיר חוארז שבמקסיקו - אלא שרבים מהם החליטו להתיישב בגבול ולהקים עיר אוהלים כמחאה. לצד כרזה עם הכיתוב: "ג'ו ביידן, ונצואלה זקוקה לך", הם הרכיבו על הקרקע את המילה SOS עם אבנים צבעוניות.

 

25% לא
75% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE