הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא רק כפיפות בטן: האימונים שיחזקו ויחטבו את שרירי הבטן
שונאים כפיפות בטן? יש לנו חדשות טובות בשבילכם. מסתבר כי הדרך להגיע לבטן שטוחה ושרירית היא מגוונת הרבה יותר. הנה חמישה אימונים שונים שאתם יכולים לעשות בקלות, והם ישיגו לכם את הבטן המושלמת תוך זמן קצר

בשביל בטן שרירית יש לחזק את כל הגוף ולא רק את השרירים הספציפיים, להפעיל את שרירי היציבה של הגוף, וגם לשמור על תזונה מאוזנת. במילים אחרות, כפיפות בטן הן בהחלט לא הדרך היחידה. אז אילו אימונים ישפיעו משמעותית על מראה בטן אסופה וחטובה? הנה חמישה כאלה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


ריצה

כדי להצליח לחטב את הבטן דרך ריצה מלבד כמובן לשמור על תזונה נכונה, מומלץ לעשות אימוני אינטרוולים המשלבים ריצה מהירה לצד ריצה איטית יותר למטרת התאוששות. בנוסף, ריצה איטית וממושכת בקצב איטי יחסית תעזור לשריפת שומן מהגוף ובכך תוכלו לראות את ה"קוביות" המסתתרות מתחת לשכבות. 

יוגה

יוגה תורמת לא מעט לגוף חזק ובטן אסופה. בסוגים רבים של יוגה וביניהם אשטנגה ויניאסה, מתרגלים מגוון תנוחות שמפעילות היטב את שרירי הליבה של הגוף וזה ניכר במראה הבטן המוחזקת. אז אם עד עכשיו נמנעתם מתרגול יוגה כי חשבתם שזה לא עושה שום דבר, כדאי שתחשבו שוב. 

רכיבה על אופניים או ספינינג

אימון רכיבה הוא אימון ששרירי הבטן אוהבים במיוחד. אופני הספינינג המדמות רכיבת שטח, ידרשו מכם להפעיל את שרירי הבטן והגב שלכם. כדי להשיג את המטרה תצטרכו לפדל מהר למקטעים קצרים או לפדל מעל 40 דקות בדופק בינוני.

שחייה

שחייה תורמת לשיפור הכושר האירובי, מזרימה את הדם, ואף גורמת לשריפת קלוריות גבוהה שבין 300-500 קלוריות לחצי שעה. בנוסף, בשחייה יש עבודה חזקה על שרירי הליבה וגם שרירי הבטן מופעלים, מתחטבים ומתחזקים. 

אימוני משקולות או קרוספיט
אימוני כוח וקרוספיט, בהם מרימים משקולות, גורמים לשרירי הבטן להתגייס בכל הכוח. אז גם שאתם עושים תרגיל לחיזוק הידיים, החזה או הגב, שרירי הבטן שלכם נאספים ומתחזקים.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE