הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קניה ווסט חזר לטוויטר וכתב "שלום" - והודיע שהוא ירוץ לנשיאות ב-2024
הראפר חזר לפלטפורמה החברתית לאחר חסימה שנמשכה כחודש וחצי בגלל אמירות אנטישמיות - והוא הודיע כי הוא מתכנן להתמודד לתפקיד נשיא ארצות הברית

חודש וחצי אחרי שנחסם מטוויטר בעקבות דברים אנטישמיים שפרסם, חשבונו של הראפר קניה ווסט נפתח מחדש - והוא כתב: "שלום". אם לא די בכך, לאחר מכן הראפר הודיע כי הוא ירוץ לנשיאות בבחירות הבאות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: רויטרס)

 

עם חזרתו לפלטפורמה החברתית, הראפר בן ה-45, ששינה את שמו ל-Ye, כתב: "בדיקה, בדיקה, אני בודק אם הטוויטר שלי לא חסום". אחרי כחמש שעות, הוא פרסם ציוץ נוסף ל-32 מיליון העוקבים שלו וכתב: "שלום :)". 

 

 

כמה שעות לאחר מכן, הגיעה ההודעה כי ווסט מתכנן להתמודד לתפקיד נשיא ארצות הברית בבחירות ב-2024.

בסרטון שפורסם בחשבון הטוויטר PatriotTakes, שנמחק לאחר מכן אך הועלה ליוטיוב, ווסט תועד הולך לצד העיתונאי הבריטי הימני מיילו ינופולוס, ואמר: "זה מיילו, ממש כאן, עובד על הקמפיין". 

אז, מי שצילם את הסרטון, שאל: "האם זו הכרזה?", ולאחר שכולם צחקקו, ינופולוס אמר: "אני מניח שכן". לאחר מכן הצלם שאל את ווסט באופן חד משמעי אם הוא רץ, והראפר אמר: "כן. זה פשוט, כי אף אחד לא יכול להגיד לי, 'אתה צריך להגיד את זה, אתה לא צריך להגיד את זה'. אתה יודע, אנחנו פשוט מתקדמים לעבר העתיד". 

 

 

ינופולוס, שלאחרונה עבד כמתמחה ללא שכר עבור הנציגה הימנית קיצונית מג'ורג'יה, מרג'ורי טיילור גרין, חסום בטוויטר מאז שנת 2016 בגלל שהטריד ברשתות את השחקנית האמריקאית לזלי ג'ונס, וחסום מפייסבוק מאז שנת 2019. 

ישנן לא מעט שערוריות הקשורות לשמו של העיתונאי הבריטי. בפברואר 2017, למשל, הוא התפטר מתפקידו ככתב לאחר שפורסם אוסף הקלטות שלו בהן הביע את תמיכתו ביחסים פדופיליים בין ילדים בני 13 למבוגרים. לאחר מכן הוא התנצל, ואמר כי דבריו הוצאו מהקשרם וכי אינו תומך ביחסים בין קטינים למבוגרים. 

נוסף לכך, באוגוסט 2019 הוא הוביל את "מצעד הגאווה הסטרייטי" בבוסטון. 

שובו של ווסט הגיעה שעות לאחר שחשבונו של הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, הוסר מחסימה שהתארכה כמעט שנתיים - זאת לאחר שהמנכ"ל החדש של הפלטפורמה, אילון מאסק, שאל את הגולשים האם יש להחזיר את טראמפ, ו-51.8% הצביעו בעד. 

 

91% לא
9% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE