הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סן פרנסיסקו: תוכנית 'הכנסה לטרנסג'נדרים' עבור יותר מ-130 אפשרויות מגדר ומיניות
העיר תעניק 1,200 דולר בחודש לאנשים שיענו על הקריטריונים, בהם ***Genderf - כאלה ששולחים בכוונה מסרים מעורבים על המין שלהם. "אידיאולוגיה מגדרית גוברת על התרבות שלנו"

סן פרנסיסקו משיקה תוכנית 'הכנסה מובטחת לטרנסג'נדרים', שתסייע כלכלית לאנשים תחת יותר מ-130 אפשרויות מגדר, מין וכינויים אחרים. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

התוכנית המכונה G.I.F.T מטרתה לסייע ל"טרנסג'נדרים שנמצאים בשוליים הכלכליים" המרוויחים פחות מ-600 דולר בחודש. המעוניינים להיכנס לתוכנית יצטרכו למלא טופס בן 10 עמודים, והזכאים יקבלו הכנסה חודשית בסך 1,200 דולר למשך שנה וחצי.

כחלק מהקריטריונים, המועמדים יידרשו לבחור בין 97 מגדרים, 18 כינויים ו-19 אפשרויות לנטייה מינית - כאשר הטופס מבקש מהנרשמים "לסמן את כל מה שמתאים". 

תחת קטגוריית הזהות המגדרית, ישנן אפשרויות כמו "אגרסיבי (AG), שזו "תווית זהות הנטענת על ידי כמה לסביות אפרו-אמריקאיות ולטיניות", כך לפי המשרד לענייני להט"ב של אונ' פלורידה. 

אחת נוספת היא –Genderf, שהיא "הרעיון לשחק עם 'רמזים של מגדר' כדי לבלבל בכוונה ביטויים מגדריים סטריאוטיפיים, בדרך כלל דרך לבוש". ישנה קטגוריה גם של "Two-spirits", המתארת "זהות המשמשת בקבוצות ילידים רבות של האומות הראשונות של האינדיאנים האמריקאים והקנדים, כדי לתאר אדם שיש לו רוח 'גברית' וגם 'נשית'". 

ישנה גם הגדרה הנקראת 'נוביג'נדר', המתייחסת למישהו שמאמין שהזהות המגדרית שלו כל כך מורכבת, שלא ניתן לתאר אותה באמצעות הקטגוריות הקיימות. 

בין 18 הכינויים הקיימים, מלבד המונחים המסורתיים כמו: he, him ו-her, ישנן אפשרויות כמו: zie, zim, xe ו-xyrs. 

הנטיות המיניות שהמועמדים נדרשים לבחור כוללים בין היתר BDSM\Kink, המוגדרת כ"פעילות מינית הכרורכה בפרקטיקות כגון שימוש במעצורים פיזיים, הענקת שליטה וויתור על שליטה וגרימת כאב". 

 

 

התוכנית G.I.F.T תתן עדיפות לקבוצות מסוימות, כגון "אנשים טרנסג'נדרים, לא בינאריים, אנשים שאינם תואמים מגדר ואינטרסקס שהם גם שחורים, ילידים או אנשים צבעוניים, החווים חוסר בית, חיים עם מוגבלויות ומחלות כרוניות, דוברי ספרדית חד-לשוניים וכאלה שפגיעים מבחינה משפטית, כאלה לא מתועדים ואלה שעוסקים בסחר מין הישרדותי, או שהיו כלואים בעבר". 

ג'יי ריצ'רדס, מקרן Heritage הימנית, תקף את הצעד של סן פרנסיסקו ואמר ל'דיילי מייל': "אידיאולוגיה מגדרית גוברת על התרבות שלנו, ומגבירה מאוד את מספר הקטינים והמבוגרים הסובלים מדיספוריה מגדרית ובלבול מגדרי".

הוא הוסיף כי בגלל המדיניות הזו, "יש לצפות לאוכלוסייה הולכת וגדלה של נזקקים ומעוטי יכולת בסן פרנסיסקו, שמציגים עצמם כטרנסג'נדרים".

לשכת ראש עיריית סן פרנסיסקו אמרה כי היא תיתן את הסיוע הכלכלי ל-55 משקי בית שימצאו מתאימים. על המועמדים להיות מעל גיל 18, כאמור להרוויח פחות מ-600 דולר בחודש, לחיות במחוז ולהיות מוכנים להשתתף בסקרים במהלך תקופה של שנה וחצי. 

 

 

80% לא
20% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE