הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבוס החדש של CNN מכריז על פיטורים "מטרידים" שיגיעו בדצמבר
קונצרן התקשורת הבינלאומי שמטהו ממוקם באטלנטה, התמודד בשנים האחרונות עם ירידה ניכרת בכמות הצופים ועם תוכניות רבות שסבלו מדירוג נמוך ורמת חשדנות גבוהה מצד הקהל האמריקאי

ביוני השנה, הבוס החדש של CNN, כריס ליכט, טען ש"אין פיטורים" באופק עבור חברת החדשות האמריקאית בכבלים המפורסמת תוך שהוא מציין במפורש: "ככל שזה קשור ל-CNN, אין פיטורים כשלעצמם... פיטורים הם צעד של צמצום, שבו נותנים לך מטרה, וזה לא קורה ב-CNN".

הדברים נאמרו לאחר הביטול המביך של שירות הסטרימינג הכושל CNN+ בעקבות מחסור מאסיבי בקהל וימים ספורים לפני שהחברה הורידה את בריאן סטלטר מרפרטואר השדרים שלה וביטלה יחד עימו את תוכניתו הכושלת.

אך נראה כי ליכט, שאחראי לעובדה ש-CNN התמתנה באחרונה מהקו השמאלי הקיצוני שלה, שינה עתה את דעתו בנוגע לקיצוצים כאשר הודיע השבוע ​​כי פיטורים המוניים צפויים בחודש דצמבר הקרוב.

שינוי הגישה התבטא בדברים שנאמרו במהלך פגישה שערך ליכט עם עובדי החברה.

הפגישה עצמה נקבעה בעקבות מזכר ששלח ליכט לעובדיו בסוף אוקטובר ובו תיאר את חומרת מצב החברה במילים הללו:

"יש דאגה רחבה לגבי התחזית הכלכלית העולמית, ועלינו לכלול את הסיכונים הללו בתכנון ארוך הטווח שלנו... זה, בהגדרה, מטריד. השינויים לא יהיו קלים כי הם ישפיעו על אנשים, תקציבים ופרויקטים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במהלך פגישת העבודה המדוברת ליכט גם הזכיר כי יושק מבנה ארגוני חדש עבור מערך איסוף החדשות של CNN, שכן הנהלת CNN עובדת על שילוב מדור הדיגיטל והטלוויזיה לכדי יחידת מידע אחת - מה שיגרום קיצוץ בכוח אדם.

קונצרן התקשורת הבינלאומי שמטהו ממוקם באטלנטה, התמודד בשנים האחרונות עם ירידה ניכרת בכמות הצופים ועם תוכניות רבות שסבלו מדירוג נמוך ורמת חשדנות גבוהה מצד הקהל האמריקאי.

המעבר האגרסיבי של החברה לעבר דיווח דמוקרטי-מערכתי ותעמולה שמאלית במהלך שנות טראמפ, וזניחת עיקרון הדיווח מבוסס העובדות יצרה תגובה ביקורתית מהצופים, ו-CNN דיממה צופים במספרים גדולים בין השנים 2016-2021.

הביצועים הנוראים של CNN גרמו לפעולה מצד דיוויד זסלב וחברת 'דיסקברי', כשהבעלים החדשים והשותפים ב'וורנר מדיה' קוראים לבדק בית וחותרים לקראת קיצוצים ניכרים בתקציב.

למרות שליכט טוען שהקיצוצים הם חלק מהחלטתו, ברור שדיסקברי ואנשי וורנר מדיה, כבר לא מעוניינים לממן חברה במשקל נוצה כ-CNN שמדשדשת בטבלת הרייטינג האמריקאי.

82% לא
18% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE