הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
האקסית של קנייה ווסט: ״יצאתי איתו רק בשביל שיעזוב את קים במנוחה״
השחקנית ג׳וליה פוקס, אותה אנו מכירים בעיקר בתור האקסית של הראפר המפורסם, חושפת לראשונה כי החלה לצאת עם קניה כי למעשה רצתה להסיח את דעתו ובכך לגרום לו להניח ולגרושתו ואם ילדיו, כוכבת הריאלטי קים קרדשיאן

השחקנית והדוגמנית ג׳וליה פוקס אמנם נמצאת בתעשייה כבר לא מעט שנים אך נראה כי את הפריצה הגדולה שלה היא חייבת בעיקר למערכת היחסים הקצרה שניהלה עם הראפר והזמר קניה ווסט. מאז השניים היו יחד ונפרדו, הפכה פוקס לאושייה מוכרת בביצה ההוליוודית ומחוצה לה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


כעת, קצת יותר מחודש מאז השניים החליטו לפרק את החבילה חושפת ג׳וליה לראשונה מה הסיבה בגללה החלה לצאת עם ווסט מלכתחילה. ״חשבתי שאם נהיה ביחד הוא ישתחרר מקים ויניח לה סוף סוף״, הסבירה.

את הבשורה חשפה פוקס בחשבון הטוויטר שלה, מה שכמובן הצליח לעורר סערה לא קטנה ברחבי הרשת. ״התכוונתי לכתוב על זה בספר האוטוביוגרפי שלי, אבל החלטתי שפשוט אחשוף הכל כעת. עכשיו. ובחינם לגמרי״, אמרה הכוכבת למיליוני העוקבים שלה. 

״מאז ומתמיד הערצתי את האחיות קרדשיאן, בעיקר את קים, קלואי וקורטני״, אמרה. עוד הוסיפה וסיפרה כי בהתחלה קניה לא הפסיק לרדוף אחריה, שלח לה עשרות הודעות מדי יום עד לבסוף התייאשה וענתה לו. ״אני חייבת להודות שבהתחלה לא הייתי כל כך בעניין של קניה. לא רציתי לצאת שוב עם סלב״, הסבירה.

״בסוף, שום דבר טוב לא יצא מזה. למעשה היה די משעמם. אבל אז חשבתי לעצמי שאולי אם אצא עם קניה, הוא סוף סוף יניח לקים ויעזוב אותה לנפש״, הוסיפה. עוד חשפה פוקס כי בסופו של דבר השניים מעולם לא דיברו על קימי, אלא רק על החיים, על בגדים, ושאר נושאים.

99% לא
1% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE