הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בתו של שחקן הכדורסל קובי בראיינט חוששת לחייה: ״אני מרגישה לא בטוחה ללכת ברחוב״
נטליה, בתו של הכוכב המנוח, חשפה לראשונה כי אלמוני שולח לה הודעות מטרידות במשך שנתיים ואף ניסה להיפגש איתה מספר פעמים כאשר הגיע למקומות בהם הייתה. כעת, לאחר שהביע רצון להביא איתה ילד לעולם, היא חוששת לחייה

נטליה בראיינט, בתו של שחקן הכדורסל המנוח קובי בראיינט, נמצאת במרכז פרשה לא נעימה במיוחד, כאשר גבר אלמוני מטריד אותה כבר למעלה משנתיים. לאחרונה, החליטה נטליה בת ה-19 להגיש תלונה במשטרה ואף ביקשה לקבל צו הרחקה נגד אותו גבר בן 32 המטריד אותה כבר זמן מה. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לדבריה, אותו אלמוני החל לשלוח לה הודעות בשנת 2020, כאשר הוא מתנהג וכותב כאילו השניים נמצאים במערכת יחסים. ״יום אחד הוא שלח לי תמונה של אבא שלי וכתב לי שהוא מאושר שהגעתי לעולם״, סיפרה.

עוד אמרה כי כתב לה שהוא מקווה שיביאו לעולם ילד ביחד, שיראה בדיוק כמו אביה. לפי הדיווחים, אותו גבר אלמוני אף הגיע למקום הלימודים שלה, הנמצא בדרום קליפורניה, במטרה לפגוש אותה, ללא ידיעתה והסכמתה. לאחרונה, הביע את רצונו לרכוש נשק, ומאז נטליה חוששת לחייה.

כעת היא חושפת לראשונה כי מרגישה לא בטוחה ואף חוששת לביטחון האישי שלה. לפי הדיווחים, ביקשה מבית המשפט צו הרחקה מיידי, אך טרם התקבלה החלטה רשמית בנושא. כידוע, לא מעט כוכבות בביצה ההוליוודית היו במצבים דומים, כגון טיילור סוויפט, סנדרה בולוק, ועוד.

86% לא
14% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE