הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: סלב ברשתות החברתיות נשדד במיליון דולר
מספר חשודים נכנסו באמצע הלילה לדירה היוקרתית בהוליווד הילס, אותה שכר נור עטה לו מאות אלפי עוקבים ברשתות, הכו אותו עם אקדח ושדדו את התכשיטים יקרי הערך שלו

צעיר המפורסם ברשתות החברתיות מתאושש לאחר שהותקף ונשדד בסכום של מיליון דולר בשוד שאירע בשעות הלילה המאוחרות בביתו בהוליווד הילס, קליפורניה. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

על פי משטרת לוס אנג'לס, הכוחות הגיבו בסביבות השעה 3:00 בלילה לקריאות על שוד בבית מגורים בבלוק 3000 של מולטיוויו דרייב. 

באותה דירה התגורר נור עטה, המכונה ברשתות החברתיות Nourtrades ולו יותר מ-271,000 עוקבים לפי שעה. לטענתו, הוא במקור מניו יורק והוא שכר את הבית בהוליווד הילס דרך Airbnb. 

עטה סיפר לחוקרי משטרת לוס אנג'לס כי הוא ישן, עד שלפחות שני חשודים העוטים מסכות סקי נכנסו לבית, כאשר לפחות אחד מהם היה חמוש באקדח. החשודים, שכנראה נכנסו מהדלת האחורית שהושארה לא נעולה, החלו לצעוק עליו ולדרוש את החפצים היקרים שלו. 

"לא שמעתי הרבה, רק שמעתי צעקות", סיפר עטה לרשת 'פוקס לוס אנג'לס'. "צעקות של 'קום, קום!'. אני בטוח שהרבה אנשים מכירים אותי מהאינטרנט, קל מאוד לזהות אותי, וזה מה שגם קורה כאן, בלוס אנג'לס". 

הוא המשיך וסיפר כי אחד החשודים שהחזיק אקדח כיוון אותו לעברו, ולאחר מכן חבט בפניו עם הנשק. וכפי שניתן לראות בתמונות, פניו של עטה אכן מלאות בסימני מכות. אז, לפי הרשויות, החשודים שדדו מעטה ואדם נוסף שהיה בבית תכשיטים בשווי מוערך של מיליון דולר - ונמלטו מהמקום.

 

95% לא
5% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE