הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רשת חנויות נוחות מציעה לתדלק בפחות מ-2 דולר לגלון - אבל יש קאץ'
הרשת Sheetz פתחה במצבע לכבוד חג ההודיה ביותר מ-360 סניפים, שם הלקוחות יוכלו לתדלק בגז 88 נטול עופרת בסכום זעום. החברה מבטיחה: 90% מכלי הרכב יכולים להשתמש בדלק הזה

כאשר הנהגים בארצות הברית מתמודדים עם מחירי דלק גבוהים להחריד, ומוכנים לצאת לביקורים או טיולים במהלך חג ההודיה - רשת חנויות הנוחות Sheetz מציעה אלטרנטיבה זולה במבצע חדש. 

 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

הרשת הודיעה כי היא פתחה במבצע מוגבל על הגז נטול עופרת 88, שיעלה בסך הכל 1.99 דולר לגלון, רק בתאריכים ה-21 עד ה-28 בנובמבר. 

ניק רופרנר, מנהל יחסי הציבור של שיטס, אמר לרשת 'פוקס ניוז': "באמצעות ההפחתה הזו, הלקוחות שלנו יוכלו למלא את הרכבים שלהם בגז 88 בתעריף מוזל באופן משמעותי. כמו כן, שימוש בנקודות הנחה של לקוחות, הם יוכלו אפילו להנות מלרכוש גז בפחות מדולר לגלון".

המבצע היא הדרך של הרשת "להתחיל את עונת החגים", ויהיה ניתן לממש אותו רק ב-368 החנויות הנבחרות של שיטס המציאות גז 88 נטול עופרת. כך נמסר בהודעה. 

סוג הגז הזה הוא בעצם בנזין רגיל אבל מעורבב עם יותר אתנול - סוג של אלכוהול שמיוצר על ידי תירס וצמחים אחרים, והוא נפוץ בדלק. התערובת הנפוצה ביותר היא 10% אתנול ו-90% בנזין, אם כי בדלק ללא עופרת 88, יש 15% אתנול. 

"גז 88 ללא עופרת היא אופציה מצוינת עבור רוב הנהגים על הכביש, הוא מאושר על ידי ה-EPA לשימוש בכל כלי הרכב מתוצרת 2001 ומעלה. זה מקיף 90% מכלי הרכב שנמצאים היום על הכביש", הוסיף רופרנר. 

נשיא ומנכ"ל החברה, טראוויס שיטס, אמר בהודעה: "שיטס היא חברה בבעלות משפחתית ואנחנו תמיד מחפשים דרכים לעזור לקהילות אותן אנחנו משרתים".

המבצע עבור חג ההודיה הוא למעשה רק ההתחלה לקראת מבצע חדש שיוצע החל מה-28 בנובמבר, שיהיה עבור לקוחות שיצטרפו למועדון של הרשת וירכשו את דז 88 במהלך מבצע החג, וכתוצאה מכך יצברו נקודות. "אנחנו נרגשים להרחיב את ההצעה הזו ללקוחות שלנו מכיוון שרבים מהם מתחילים לצאת לדרך לקראת חג ההודיה".



 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE