הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"בהצלחה לכם אחים שלנו!" זו המדינה שנבחרת רוסיה רוצה שתזכה במונדיאל
הנבחרת הרוסית אמנם נמנעה מהאפשרות להעפיל לאליפות העולם ובמקביל סולקה מכל תחרויות פיפ"א מאז הפלישה לאוקראינה בחודש פברואר - אך נראה כי להתאחדות ולנבחרת האוסית יש פינה חמה בלב למי שעשויה להתברר כסוס השחור של המונדיאל - נבחרת סרביה

רוסיה שולחת את תמיכתה במונדיאל 2022 בקטאר לנבחרת הסרבית. הסרבים יתחילו את הקמפיין שלהם היום בשעה 14:00 בצהריים שעון ניו יורק כנגד הנבחרת הברזילאית המצוינת.

במקביל, נבחרת הגברים של רוסיה פרסמה הודעת תמיכה בסרביה לקראת משחק הפתיחה במונדיאל. ההתמודדות למול הפייבוריטית (על פי סוכנויות ההימורים) לזכייה בגביע העולם השישי שלה, תיערל באצטדיון לוסיל במסגרת משחקי בית G של הטורניר היוקרתי.

נראה כי המאמן הסרבי דראגן סטויקוביץ' לא יכל לבקש התחלה קשה יותר עבור הנבחרת שרבים רואים בה כ'סוס שחור'. אך לפחות הסרבים יזכו לגיבוי ואהדה מבחוץ, אם לשפוט לפי הודעת המדיה החברתית מרוסיה.

"בהצלחה במונדיאל! אנחנו מאמינים בהצלחה שלכם אחים!" קרא פוסט מהחשבון הרשמי של נבחרת רוסיה. ההודעה לוותה בתמונה של קפטני נבחרת רוסיה וסרביה בהתאמה, ג'ורג'י דז'יקיה ודושאן טאדיץ', מחזיקים ידיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים



הנבחרת הרוסית עצמה נמנעה מהאפשרות לנסות ולהעפיל לקטאר בשל ההרחקה של פיפ"א ואופ"א בעקבות הסכסוך באוקראינה.

הקשרים התרבותיים והפוליטיים החזקים בין סרביה ורוסיה גורמים לכך שאוהדים רוסים רבים יתמכו כעת בסרביה כנבחרת מספר אחת שלהם.

הסרבים מצדם הרשימו מאוד בבית המוקדמות של אופ"א כאשר העפילו מראש בית בו נכללה נבחרת פורטוגל המצוינת.

בתוך כך הם הוגרלו בבית מאתגר במיוחד הכולל את ברזיל, קמרון, ושוויץ החזקה.

שלוש מאותן מדינות - סרביה, ברזיל ושוויץ - הוגרלו לאותו בית במונדיאל שנערך ברוסיה לפני כארבע שנים.

ב-2018 סרביה החמיצה את המקום בשלבי הנוקאאוט לאחר שהפסידה לשוויצרים ולברזילאים, ורשמה ניצחון בודד מול קוסטה ריקה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE