הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צילומי 'BDSM לילדים' של מותג האופנה היוקרתי 'בלנסיאגה' גורמים לרעידת אדמה - הצלם אומר שהוא 'שעיר לעזאזל'
הצלם גבריאל גלימברטי טוען כי הוא לא בחר בתפאורה המוזרה והחולנית - בינתיים מותג היוקרה מנסה להסיט אליו את האשמה - המציאות, כפי שנראה היא אחרת לחלוטין

הצלם שנשכר על ידי בלנסיאגה לצלם תמונות של ילדים אוחזים בדובוני BDSM המוקפים בכוסות יין ריקות אומר כי ענקית האופנה הפכה אותו לשעיר לעזאזל.

כפי שדווח אמש, וכפי שדיווח טאקר קרלסון בתכנית הפריים-טיים שלו בערוץ 'פוקס-ניוז', נוצרה מהומה רבתית ברחבי ארה"ב והעולם המערבי לאחר שתמונות שנועדו לקידום קולקציית שבוע האופנה בפריז של מותג-העל 'בלנסיאגה' לאביב/קיץ 2023 הראו ילדות קטנות אוחזות בדובי קטיפה המעוטרים בציוד BDSM, כשמסביבן כוסות יין ריקות - יש לציין כי ישנן ילדות שנראו בצילומים שכובות עם פרצופן על כרית הספה.

הדובים נראים עונדים מנעולי תליה, רשתות דייגים, רתמות עור, וכן מנעולי קרסוליים וידיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

למקרה והיה ספק לאן הרמיזות הללו מכוונות, זוויות נוספות הראו מסמכים משפטיים! הנוגעים לפס"ד 'אשקרופט נגד קואליציית הדיבור החופשי', שהינו תיק שנידון בבית המשפט העליון משנת 2002 ושעסק בפורנוגרפיית ילדים.

באמת.

מסמכים מהתיק המשפטי הוצגו כחלק אינטגרלי מסט הצילומים. למרות שכמה 'בודקי עובדות' תייגו את הנושא כ"תיאוריית קונספירציה אבסורדית", בלנסיאגה התנצלה בפומבי על הדבר ואמרה שהיא נוקטת בצעדים משפטיים נגד האחראים.

מותג האופנה טען שהצילומים כללו פריטים "לא מאושרים" שלא ניתן להם אור ירוק להופיע בקמפיין. עם זאת, כעת נראה שיתכן וזה היה רק ​​תכסיס מכוון להסיט את האשמה.

הצלם המפורסם גבריאל גלימברטי אמר כי הצילומים נועדו להתבסס על הנושא של מתן וקבלת מתנות, ולשאוב השראה מסדרת הצילום שלו "צעצוע של סיפור". מר גלימברטי הגיב לדברי בלנסיאגה באיום התביעה משפטית בכך שאמר לניוזוויק: "אני לא מסוגל להגיב [על] הבחירות של בלנסיאגה, אבל אני חייב להדגיש שלא הורשיתי לבחור במוצרים, או בדגמים, וגם לא לבחור את שילובן".

 

 

במילים אחרות, גלימברטי טוען שבאלנסיאגה ''זרקה אותו מתחת לאוטובוס'' ושהחברה עצמה הייתה אחראית לצילום השערורייתי בעוד הוא שימש רק כצלם ולא כמפיק או איש קריאייטיב.

הטענה שהשערורייה מייצגת משהו רקוב בממלכת בלנסיאגה קיבלה חיזוק בראיות אחרות.

כפי שהדגיש משתמש טוויטר, בצילום נפרד של בלנסיאגה, ספר של מייקל בורמנס, צייר בלגי, מופיע על השולחן...

כמה מציוריו של בורמנס מתארים ילדים עירומים שנראים בטראומה או מעורבים בסביבה פוגענית כלשהי.

בינתיים, קים קרדשיאן, שגרירת בלנסיאגה, סירבה להגיב על הנושא.

20% לא
80% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE