הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מעבר למגעיל: עובד Beyond Meat לשעבר חשף תמונות ומסמכים המראים עובש, תנאים מלוכלכים - 'היה זיהום ליסטריה'
החברה המצליחה דוחה את הטענות בתוקף אך תחקיר של 'בלומברג' וחשיפה של הניו יורק פוסט לא משאירים הרבה מקום לתהיות - כמו גם התיעוד הפיזי של התנאים המחפירים

ובכן אלה שמדלגים על בשר כדי לחיות חיים בריאים יותר אולי צריכים לקרוא את הכתבה הבאה...

אחד ממפעליו הגדולים של מותג ה-Beyond Meat היה "על פי הדיווחים מלא בעובש, חיידקים ועוד גורמים המעוררים דאגות הקשורות לבריאות", כך דיווח השבוע ה-NY Post, תוך ציון ראיות שהושגו מעובד לשעבר.

מסמכים פנימיים שהודלפו הראו כי המפעל "נמצא חיובי לחיידק המזיק ליסטריה לפחות 11 פעמים במחצית השנייה של 2021".  הן התמונות והן המסמכים סופקו על ידי העובד לשעבר, אשר אמר כי הוא "מודאג" מהתנאים במפעל.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שני עובדים נוספים במפעל, שנמצא כשעה מפילדלפיה, אישרו כי נמצאה ליסטריה במקום. מסמכים נוספים הראו שמזהמים כ"מחרוזת, מתכת, עץ ופלסטיק" נמצאו כולם במוצרים שיוצרו במפעל בדצמבר האחרון. עוד נראה כי תמונות שפרסם בלומברג, שהפיק את הדו"ח המקורי, מראים תנאים מלוכלכים ועובש.

ביל מרלר, עורך דין לבטיחות מזון, שצפה בכמה מהתמונות, אמר לבלומברג: "גידול עובש לוקח זמן - מה שמדגיש חוסר ניקיון". עם זאת, החברה דחתה את הטענות ואמרה לבלומברג ששתי בדיקות השנה של מחלקת החקלאות של פנסילבניה "לא מצאו מקרים של אי התאמה לתקנות". אך דובר אחד ממחלקת החקלאות של פנסילבניה אמר שאחד משני הביקורים הללו, שבוצע בספטמבר, לא היה "בדיקת מפעל מלאה".

במקום זאת, הם קראו לכך "מאמץ לטפל בדמי רישום שלא שולמו, ואשר שולמו מאז". הדובר עוד אמר כי הסטנדרטים של החברה "חורגים מעל ומעבר לתקני התעשייה והרגולציה". "ביקורות חיצוניות של צד שלישי, כולל ביקורת הצד השלישי האחרונה שלנו במאי 2022, העניקו למפעל את הדירוג הגבוה ביותר האפשרי בכל אחת משלוש השנים האחרונות", סיכמה החברה.

אז שנאמין - לחברה, או לעינינו?

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE