הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנטישמיות או שפל נוסף לוופי גולדברג: "מי אמר שחמאס והטליבאן הם ארגוני טרור?"
לדיון הפילוסופי והפוליטי על האופן בו מוגדר ''ארגון טרור'' נכנסו השבוע חברת הקונגרס איליאן עומאר, ומגישת התכנית 'The View' וופי גולדברג. לשניהן טיעונים מופרכים ואנטישמיים במיוחד אשר מקורם בחוגי השמאל האקדמי האמריקאי והאנטי-ציוני - ושמטרתם לבצע לגיטימציה לחמאס ולאידאולוגיות האסלאם הקיצוני

האם חמאס והטליבאן הם אכן ארגוני טרור? ובכן, תלוי את מי שואלים.

זו לפחות עמדתה של מנחת תוכנית הדיי-טיים של ABC והאולטרה-ליברלית הבולטת וופי גולדברג שנתפסה בעבר על חם עם ספר הבישול האנטישמי שכתבה, ועם הערות שנועדו לטעון שהיהודים לא נרצחו בשואה בשל תורת הגזע - אלא כחלק מ"סכסוך בין ללבנים".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בתכנית The View ששודרה ביום שלישי השבוע, המארחת השותפה של גולדברג, סאני הסטין, טענה כי לאחר ציוץ שזכה לגינויים בשל היותו אנטישמי מצידה של איליאן עומאר, ראש בית הנבחרים, הדמוקרטית, ננסי פלוסי 'משכה הצידה' את הנציגה המוסלמית הקיצונית, ממוצא סומלי, ודרשה ממנה התנצלות. הסטין הוסיפה שעומאר "מעולם לא אמרה דבר שכזה בעבר" לכאורה, אך זה כמובן שקרי בעליל, שכן בעבר טענה כי היהודים שולטים בוושינגטון באמצעות כסף.

מארחת אחרת, שרה היינס, ציינה אז, כי רק אשתקד, עומאר השוותה את ארצות הברית וישראל עם חמאס והטליבאן, שלדברי היינס הן "קהילות טרור מאורגנות".

בשלב זה חדרה גולדברג ל''דיון'' ואמרה כי - "זה תלוי עם מי אתה מדבר".

קרי, התערבותה של וופי גולדברג אשר שמה האמיתי הינו קארין אליין ג'ונסון, ואשר שם הבמה שלה יהודי במכוון משום שחשבה שהדבר יסייע בידה להתבלט בהוליווד, נועדה להטיל ספק באמת הברורה על פיה חמאס והטליבאן הם ארגוני טרור - כאשר ההגדרה של ארגוני טרור נעשית על ידי מדינות ריבוניות - אמנם הטליבאן השתלט על אפגינסטן - ולפני כן היה ארגון טרור, אך כעת הוא מדינה מצורעת. בעוד חמאס הינו ארגון טרור אשר זוכה לקבלה בלתי רשמית - עקב היותו הריבון דה-פקטו בשטח לאחר הנסיגה הישראלית מעזה.

גולדברג, כידוע, לא בדיוק ידועה בטייקים המבריקים שלה בכל הנוגע לאויבי העם היהודי ותרבות המערב.

בשנה שעברה היא הושעתה למספר שבועות מ-The View בשל הקביעה (האידיוטית יש לומר) והאנטישמית בוודאי, כזכור, כי שואת יהודי אירופה שבמסגרתה נרצחו במיתות משונות כשישה מיליוני יהודים, כלל לא היתה קשורה לגזע - אלא היתה כהגדרתה "חלק מסכסוך בין לבנים", כאשר עצם השימוש במינוח 'לבנים' מעיד על קשר לגזע.

עתה יש לתהות האם גם ב-ABC סבורים כי חמאס והטליבאן אינם ארגוני טרור.

37% לא
63% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE