הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מקורב לג׳יג׳י חדיד חושף: ״היא מוקסמת מליאונרדו דיקפריו״
מערכת היחסים בין השניים אמנם עוד לא רשמית ומבוססת בעיקר על תמונות פפראצי ושמועות, אך מקורב לדוגמנית סיפר לאחרונה כי היא בהחלט בעניין ואף מתלהבת ומוקסמת מהשחקן ההוליוודי. ״הוא ג'נטלמן אמיתי ומתאים את לוח הזמנים שלו לשלה״, אמר

פרטים חדשים לגמרי מגיעים מהזוגיות הכביכול סודית בין ליאונרדו דיקפריו והדוגמנית ג׳יג׳י חדיד, זאת לאחר שהשניים נתפסו בעדשת הפפראצי לפני מספר ימים כשהם נראים צמודים מתמיד. כעת, מקורב לחדיד מספר כי היא בהחלט בעניין ואף מוקסמת. ״ג׳יג׳י ממשיכה לבלות עם ליאו בניו יורק. הוא יודע שהיא גם אמא במשרה מלאה, אז הוא מתאים את עצמו הרבה״, אמר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד הוסיף ואמר כי ההתגמשות של השחקן בהחלט מוערכת על ידי ג׳יג׳י. ״הוא גם מאוד רומנטי, ובכל זאת הם מנסים לשמור על פרטיות בכל הנוגע ליחסים ביניהם״, הוסיף. כזכור, שמותיהם של השניים נקשרו בחודש ספטמבר, במהלך שבוע האופנה. זמן קצר לאחר מכן מקורב לשחקן סיפר כי ליאו בהחלט בעניין והוא אף רודף לא מעט אחר חדיד.

לבסוף, סיפר אותו מקורב כי משפחת חדיד כבר קיבלה את השחקן באהבה למשפחה. ״יולנדה, אמא של ג׳יג׳י חושבת שהוא מקסים ומוכשר והיא תומכת במערכת היחסים של השניים״, סיכם.  

63% לא
37% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE