הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פפראצי נדיר: ג׳ייק ג'ילנהול ובת זוגו מטיילים במנהטן
השחקן ההוליוודי הנחשק נתפס לאחרונה בעדשת הפפראצי כשהוא מחזיק את ידה של בת זוגו בחמש השנים האחרונות, הדוגמנית הצרפתיה ז׳אן קאדו, אירוע נדיר כשלעצמו, מכיוון שהשניים מקפידים להתרחק ככל האפשר מאור הזרקורים והמצלמות

ג׳ייק ג'ילנהול וז׳אן קאדו אמנם יחד כבר למעלה מחמש שנים, אך נדיר מאוד לראות את השניים בציבור, במדורי הרכילות, או בטקסים הוליוודים שונים. לכן, היה זה אירוע יוצא דופן כאשר הצמד נתפס לאחרונה בעדשת הפפראצי כשהוא מטייל בשכונת סוהו במנהטן, כשהם מחזיקים ידיים ונראים מאוהבים מתמיד. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


השניים אמנם בקושי נראים בציבור אך ג'ילנהול מדבר לא מעט על מערכת היחסים בין השניים בתקשורת ובראיונות שונים. כך למשל לאחרונה אמר: ״אני אוהב אותה כל כך. היא פשוט אדם מדהים. כל מה שאני רוצה הוא להיות אבא טוב ובעל טוב״. לשם ההשוואה, השניים נצפו יחד לאחרונה בשנת 2021, כאשר הגיע איתה להקרנת הבכורה של סרט שביימה אחותו, מגי ג'ילנהול. 

כזכור, מלבד האקסית המפורסמת ביותר שלו, טיילור סוופיט, לג'ילנהול עבר רומנטי מרשים במיוחד, כאשר בשנת 2002 יצא עם קירסטן דאנסט למשך שנתיים, לאחר מכן ניהל מערכת יחסים קצרה עם נטלי פורטמן, ואף עם השחקנית ריס וויתרספון. 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE