הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הכירו את הטיפול המושלם לגוף ולנפש שהולך וצובר תאוצה בעולם
תופעת הריטריטים תופסת תאוצה בשנים האחרונות כאשר רבים בוחרים באפשרות זו על פני עוד חופשה באירופה או ברחבי העולם. הריטריט מספק לא רק שקט ושלווה, אלא גם הפוגה נחוצה לגוף המשפרת את הבריאות שלנו ומביאה יתרונות בריאותיים רבים

קצב החיים המודרני, הקריירה, המשפחה, ההגשמה עצמית, קשה לעצור לרגע. לקח אוויר. לטפח תחביב. כל זה הוביל למגמה שהולכת ותופסת תאוצה ושמה - ריטריט. כיום, ניתן למצוא אלפי ריטריטים המתרחשים בכל רחבי העולם, במקומות עוצרי נשימה, אקזוטים, ושלווים. החדשות הטובות הן שיש גם מאות סוגים שונים, כך שאתם לא חייבים להיות מומחים ליוגה ופילאטיס בשביל לצאת ולהנות מריטריט.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


תוכלו למצוא את התוכן המתאים לכם, את הקבוצה ופרק הזמן, וכך לבחור את האפשרות הטובה ביותר עבורכם. כמו כן, אפשר לבחור בין סוף שבוע אחד, מספר ימים, ואף שבוע ויותר. כך או אחרת ריטריט יעניק לכם ניתוק משגרת היום־יום והרבה רוגע ושלווה, הטובים לא רק לנפש אלא גם לגוף.

המטרה היא להעניק לכם חווית רוגע ושלווה ואפשרות לקחת חלק בפעילויות משמעותיות שתורמות לבריאותכם הרגשית, הנפשית והגופנית, אשר מחזקות ומעצימות אתכם.

כמו כן, לריטריט יש יתרונות רבים, אך היתרון העיקרי הוא להציע דרכים חדשות,  גישות חיים חדשות, לאפשר לעצור, להקשיב ולהרהר, לעזור למצוא מיקוד כדי לחוות שלווה. כך תוכלו ללמוד פעילויות מועילות ומעשירות אשר בהחלט יכולים לא רק להעניק לכם את פסק הזמן לו אתם זקוקים, אלא גם להוביל לשינויים חיוביים בחייכם.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE