הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: שוטר ותיק נעצר לאחר שרכש משתיק אקדח מסין
הבלש בעל הוותק של 24 שנים, עשר מהן במחלקת הכנפויות והנרקוטיקה, מואשם בפלילים לאחר שהרשויות הפדרליות איתרו את החבילה שהזמין. "המקרה הזה מטריד במיוחד"

בלש ממשטרת לוס אנג'לס, לוק וולדן, מואשם בפלילים לאחר שהרשויות טוענות שהוא ניסה לקנות משתיק אקדח מסין. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

החקירה על וולדן החלה לאחר שסוכני המכס וסיירת הגבולות של ארצות הברית איתרו באפריל 2021 חבילה שהגיעה מסין, ובבדיקה התגלה בפנים משתיק נשק לא חוקי כאשר על החבילה נרשמה כתובת מגוריו של איש אכיפת החוק הוותיק.

אך רק ב-15 בנובמבר לשכת התיקונים המקצועית של המחלקה עצרה את וולדן בן ה-48, אך הוא שוחרר בערבות מאוחר יותר לצד ההאשמות שהוגשו נגדו בגין עבירה חמורה, אחת מהן ניסיון החזקת משתיק קול.

לוולדן יש ותק של 24 שנים במחלקת המשטרה, והוא שירת לפחות עשור ביחידת הכנופיות והנרקוטיקה של המשטרת לוס אנג'לס. בהכרזה על האישום נגד וולדן, התובע המחוזי מלוס אנג'לס גורג' גאסקון אמר: "המקרה הזה מטריד במיוחד בהתחשב בכך שהנאשם הוא קצין אכיפת חוק בכיר". 

"כל מכשיר שנועד להשתיק או לעמעם נשק, הוא לא חוקי", המשיך גאסקון. "כל מי שניסה לעקוף את החוקים שלנו על ידי ניסיון לרכוש פריטים כאלה מחוץ לארה"ב, יישא באחריות למעשיו - ללא קשר למקצוע שלו".

מפקד משטרת LAPD, מישל מור, אמר בהצהרה כי "נסיבות החקירה הללו מטרידות אותי מאוד, לאור האחריות של הבלש המעורב. יראת כבוד לחוק היא ציפייה עליה אנחנו לא מתפשרים מכל אחד מחברי המחלקה שלנו". 




0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE