הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא רק הסופרבול: לאס וגאס רוצה לארח ענפי ספורט נוספים
לצד משחקים בולטים וטורנירים גדולים ושונים, בעיר החטאים ממשיכים במאמצים לשכנע גופי ספורט נוספים להגיע אליה ■ עם זאת, לאס וגאס דווקא לא צפויה לארח משחקים במונדיאל הבא שייערך ב-2026

בשבוע שעבר הודיעה התאחדות ספורט הקולג'ים הלאומי, ה-NCAA, כי טורניר הפיינל פור של אליפות הכדורסל של המכללות תיערך אצטדיון אליג'אנט בלאס וגאס. מדובר בבשורה משמחת ביותר עבור חובבי הספורט בעיר החטאים, שגם צפויה לארח לא מעט משחקים וטורנירים גדולים במהלך השנים הקרובות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אצטדיון אליג'אנט בלאס וגאס (צילום: AP)

 

סטיב היל, יו"ר רשות הכנסים והמבקרים בלאס וגאס (LVCVA), הסביר כי כעת העיר מנסה להשיג גם את אירוח משחק הגמר של אליפות המכללות בפוטבול, וגם הוא עשוי להתקיים באצטדיון אליג'אנט החדיש.

"זה בהחלט המטרה האחרונה שנותרה לנו", אמר והוסיף, "בעוד ארבע שנים הפלייאוף יתרחב ל-12 קבוצות ולכן אני חושב שלאס וגאס בהחלט תוכל לארח משחק אחד לכל הפחות".

עם זאת, אחת הבעיות המרכזיות של המהלך היא שתערוכה הבינלאומית של אלקטרוניקה לצרכנים, ה-CES, מתקיימת באותם ימים שבהם פלייאוף הפוטבול אמור להתקיים.

 

אילוסטרציה

 

המונדיאל בקטאר אומנם טרם הסתיים, אך ערים רבות בארצות הברית כבר מכוונות למונדיאל הבא שייערך במדינה (ביחד עם קנדה ומקסיקו). ולמרות זאת, לאס וגאס לא נבחרה לארח משחקים.

לפני כשנה, ליגת הפוטבול האמריקאית, ה-NFL, הודיעה באופן רשמי כי משחק הסופרבול (משחק הגמר של הליגה ואירוע הספורט הגדול בארצות הברית) בשנת 2024 ייערך בעיר. למעשה, 'עיר החטאים' זכתה בקבוצת NFL רק ב-2020, כאשר הריידרס עברו מהעיר אוקלנד.

הנהלת הליגה החליטה שסופרבול 58, שייערך בתחילת שנת 2024 (כגמר של עונת 2023) יתקיים באצטדיון אליג'אנט.תחילה, משחק הסופרבול ב-2024 תוכנן להתקיים בעיר ניו אורלינס, אך בשנה שעברה ליגת ה-NFL החליטה להאריך את העונה בשבוע נוסף - דבר שגרם למועד הסופרבול להידחות בשבוע. מדובר בדחייה בעייתית עבור ניו אורלינס, שכן כעת הסופרבול אמור להתקיים במקביל לפסטיבל 'מרדי גרא' המפורסם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE