הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבמאי ג'יימס קמרון חושף לראשונה: ״דיקפריו כמעט פספס את התפקיד הראשי בטיטניק״
על אף היותו אחד השחקנים העסוקים בביצה, ללא כל ספק תפקידו של דיקפריו בסרט המיתולוגי היה אחד הרגעים המשמעותיים ביותר בקריירה שלו. כעת, לראשונה מסביר קמרון כי למעשה, הוא כמעט ופספס את ההזדמנות

למרות היותו שחקן בינלאומי מצליח אין ספק כי לאונרדו דיקפריו חייב את ההצלחה הגדולה שלו בעיקר לסרט ״טיטניק״ ולדמות אותה גילם, ג׳ק דוסון. אך יותר מכל, כך מסתבר לראשונה, מי שבאמת אחראי לכל זה הוא לא אחר מאשר במאי הסרט, ג׳יימס קמרון. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


בראיון חדש מספר לראשונה קמרון, אשר ביים את הסרט החדש שעתיד לצאת בקרוב ״אווטאר: דרכם של המים״, כי הסרט המיתולוגי, ותפקידו הבלתי נשכח של דיקפריו היה מוטל בספק בהתחלה, ולמעשה, השחקן אף כמעט פספס את ההזדמנות הגדולה שלו. הסיבה? דיקפריו סירב לעבור אודישן. 

״הייתה לנו פגישה איתו, והוא היה צריך לעבור אודישן. הוא הצליח להקסים את כולם תוך מספר דקות. הבעיה התחילה כאשר הוא זומן לאודישן רשמי, לאחר שקייט כבר קיבלה את התפקיד הראשי. הוא הגיע למקום, ולא ידע שזה הולך להיות אודישן. הוא חשב שזו אמורה להיות פגישה בינו לבין קייט״, אמר.

״הוא התבקש לעבור לחדר השני ולהקריא כמה שורות, אבל הוא פשוט לא רצה לעשות את זה. המפיקה כבר הייתה מוכנה לוותר עליו ולחפש שחקן אחר, אבל אז הוא התחרט וחזר. בהתחלה הוא היה שלילי ומרוחק, אבל ברגע שהמצלמה התחילה לצלם, הוא מיד נכנס לדמותו של ג׳ק, והשאר היסטוריה״, סיפר.

כידוע, טיטניק הפך להיות אחד הסרטים המצליחים והרווחים ביותר בהיסטוריה, אשר הכניס מעל שני מיליארד דולר לאורך השנים, גרף 11 פרסי אוסקר, והפך את קמרון לאחד הבמאים החשובים והמצליחים של התקופה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE