הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה: שוטר לשעבר חטף נערה ורצח את המשפחה שלה
אירוע טרגי ומצמרר בריברסייד, כאשר איש אכיפת חוק לשעבר בן 28 הגיע לביתה של צעירה שהכיר באינטרנט, ורגע לפני שחטף אותה הוא רצח את אמא שלה וסבא וסבתא שלה

מותם של שלושה בני אדם שנמצאו ביום שישי בבית שעלה באש בריברסייד - קשור כנראה לניסיון חטיפה של נערה מתבגרת, לא פחות מאשר על ידי שוטר לשעבר. 

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

צוות של משטרת ריברסייד היה בדרכו בסביבות השעה 11:00 בבוקר לבלוק 11200 של רחוב פרייס קורט, זאת בעקבות קריאה על מריבה בין שני אנשים, כאשר לפי הדיווחים צעירה הייתה נראית במצוקה בזמן שנכנסה למכונית קיה סול אדומה של גבר, והשניים נסעו משם.

במקביל להתקרבות השוטרים למקום, הרשויות קיבלו דיווחים על עשן שיוצא מבית באותו האזור - כך סיפר דובר המחלקה ריאן ריילבק. 

כוחות כיבוי אש שהוזעקו גם כן למקום החלו לתפעל את האירוע, וגילו בתוך המבנה שלוש גופות של אנשים בוגרים - גבר אחד ושתי נשים, קורבנות שלאחר מכן זוהו כמארק וינק בן ה-69, אשתו שרי וינק בת ה-65 ובתם ברוק ווינק בת ה-38.

בזמן שהכוחות משכו את הגופות מחוץ לבית הבוער, הם הבינו מיד שמדובר בזירת רצח. עם פתיחת החקירה, התברר כי הצעירה שנכנסה לרכב הקיה האדומה הייתה נערה שגרה בבית שעלה באש.

הגבר שהיה עם הנערה זוהה מאוחר יותר כאוסטין לי אדוארדס בן ה-28, תושב צפון צ'סטרפילד שבווירג'יניה - שם שירת בעבר כשוטר במחוז וושינגטון. 

גורמי אכיפת החוק המקומיים החלו להפיץ את תיאורו של אדוארדס, הנערה והמכונית בה נסעו, וכמה שעות לאחר מכן שוטרים איתרו אותו ואת הצעירה ברכב באזור מחוז סן ברנרדינו. 

בן ה-28 לא ציית להוראות השוטרים והחל קרב יריות, שבסופו הוא נפגע ומת במקום. הנערה לא נפצעה, ובתום האירוע הועברה לשירותי הרווחה של מחוז ריברסייד.

עם המשך החקירה, הבלשים קבעו כי אדוארדס פגש את הנערה המתבגרת באינטרנט, וכמובן שהציג מצג שווא לגבי זהותו. הוא נסע מווירג'יניה לריברסייד, שם החנה את רכבו בחניה של שכן והלך לביתה של הנערה. 

הנסיבות עדיין בחקירה אדוקה של המשטרה, אך הרשויות הודיעו כי הקורבנות שנרצחו בבית היו למעשה הסבא, סבתא והאמא של הנערה שנחטפה. 

 

90% לא
10% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE