הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הזמנתם חבילה והיא נעלמה? עם הנתונים האלה זה לא מפתיע
כאשר התושבים בקליפורניה הכי נפגעים ואילו פלורידה מאוד בטוחה עבור החבילות שלכם - המספרים מראים עלייה של 23% בגניבה של הזמנות שבוצעו מהאינטרנט

הפשיעה בארצות הברית מזנקת וישנה מגמה מדאיגה ומרגיזה של גניבת חבילות, כאשר לשלושה מכל ארבעה אמריקאים נגנבה חבילה שהונחה בחזית ביתם. כך על פי דיווח של SafeWise, אתר אינטרנט לאבטחה ביתית שמפרסם מדי שנה דוח על גניבת חבילות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Shutterstock)

 

על פי הנתונים שפורסמו באתר בתחילת חודש נובמבר, גניבת החבילות גדלה ב-23 אחוזים במהלך 12 חודשים. SafeWise מייחס את הזינוק במספר המקרים הללו, בין השאר לעלייה מותאמת של קניות מקוונות שהפכו לפופולריות יותר במהלך המגפה. 

בין הממצאים שניתן למצוא בדו"ח, 260 מיליון חבילות נעלמו ברחבי ארצות הברית במהלך 12 החודשים שקדמו לפרסום - מספר המציין 50 מיליון יותר חבילות מאשר בדיווח הקודם. מדובר בסכום כולל של 19.5 מיליארד דולר של מוצרים שנגנבו מבתים, כאשר יש לציין שהדוח נוצר באמצעות סקרים ונתוני גניבה שנאספו על ידי ה-FBI.

אתר האינטרנט מיפה את הערים בהן החבילות הן הכי בטוחות, והערים עם תדירות הגניבות הגבוהה ביותר. 

 

הערים בארצות הברית בהן מתרחשות הכי פחות גניבות:

מיאמי - פלורידה

טמפה - פלורידה

ראלי - קרוליינה הצפונית

אורלנדו - פלורידה

קליבלנד - אוהיו

דטרויט - מישיגן

סינסינטי - אוהיו

נאשוויל - טנסי

סן דייגו - קליפורניה

סן אנטוניו - טקסס

 

ואלו הן 10 הערים עם הכי הרבה גניבות של חבילות:

סן פרנסיסקו - קליפורניה

סיאטל - וושינגטון

אוסטין - טקסס

הרטפורד - קונטיקט

סקרמנטו - קליפורניה

לוס אנג'לס - קליפורניה

פורטלנד - אורגון

וייסייליה - קליפורניה

מילווקי - ויסקונסין

ניו אורלינס - לואיזיאנה

 

(צילום: Shutterstock)

 

כותבי הדוח ציינו כי חבילות של שליש מהאמריקאים שהשתתפו בסקר נגנבו על אף שהייתה בכניסה לביתם מצלמת אבטחה, ונכתב כי בעוד שאנשים נוקטים בצעדים נוספים כדי להגן על חפציהם - גם הגנבים נעשים נועזים יותר. 

מכאן, האתר SafeWise פירט מספר המלצות שיכולות לסייע בלהוריד את הסיכוי שהחבילה שלכם תיגנב. כך למשל מומלץ לבקש אפשרות שחבילה תימסר רק תמורת חתימה, או ביצוע מעקב על משלוח החבילה כך שהמזמין יוכל לפגוש את השליח בכניסה לביתו. 

גם התקנת תאורה בכניסה לנכס יכול לסייע, שכן ככל שהאזור מואר - וגם מתועד - כך הסיכוי קטן שגנבים יקחו את הסיכון ויגנבו את החבילה. גם אפשרות של לוקרים או איסוף בחנויות יכולה להיות פתרון יעיל למדי. 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE