הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אם כל הזוועות: תושבת ניו יורק הטביעה באמבטיה את שניה בניה אחרי שכתבה פסוט בו אמרה כי "תמיד תוכלו לשוב הביתה"
מקרה איום ברובע הברונקס לאחר שאישה מעורערת בנפשה סברה כי לבניה יש "דיבוק" הכניסה אותם אל חדר האמבטיה, ורצחה אותם בדקירות סכין

אמם של שני ילדים מרובע הברונקס מואשמת בדיקרתם למוות באמבטיה - למרבה הזוועה הדבר נעשה לאחר ששיתפה פוסט ארוך בפייסבוק על כך שילדיה יידעו שהם תמיד בטוחים בביתה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

דימונה פלמינג, בת ה-22, הואשמה אמש בשני סעיפי רצח, בכוונה לביצוע רצח, ובהתעללות בקטינים.

שני בניה - אוקטביוס קנדה בן 11 החודשים ודשון פלמינג בן ה-3 - נמצאו במוצאי שבת ללא רוח חיים בדירתם שבמקלט חסרי בית ב-246 Echo Place שבמאונט הופ.

על גופות הילדים מצאו השוטרים "דקירות מרובות" באזור הצוואר והגב, לפי הפקד לואיס דצ'לי.

כאמור, שעות ספורות לפני שנמצאו, פלמינג שיתפה פוסט ברשת החברתית על כמה הורים רוצים להגן על ילדיהם.

"אני רוצה שהילדים שלי תמיד ידעו... אם הקשר לא עובד חזרו הביתה! אם החשבונות יהיו גבוהים חזרו הביתה! אם אתם מרגישים לא בטוח חזרו הביתה! אם משהו לא מרגיש נכון חזרו הביתה!" הפוסט, שנכתב במקור על ידי משתמש אחר בפייסבוק ושותף על ידי האם החשודה ברצח בשבת בבוקר, לא העיד על הזוועה העתידה להתגלות.

פלמינג עצמה נלקחה למעצר עוד טרם התגלו גופות הילדים לאחר שהשוטרים הגיבו לדיווח על אישה "הפועלת בצורה לא הגיונית" אשר מציתה דברים במטבחה. בת ה-22 נמצאה באותה עת עירומה בקומה השלישית של מקלט חסרי הבית בו היא מתגוררת. עם זאת, בשלב זה, השוטרים לא הבחינו בילדים ההרוגים שנקברו מתחת לערימת בגדים באמבטיה כאשר לקחו אותה משם.

האישה נחקרה כבר בעבר על ידי המינהל לשירותי ילדים לאחר לידת בנה הבכור דשון, על פי מקורות, שאמרו כי היתה חשודה בטיפול בלתי הולם בבנה בעבר גם עלתה על הרדאר של שירותי הרווחה כשדווח כי חשדה שלידיה יש "דיבוק".

כוחות ה-NYPD חזרו למקלט בסביבות השעה 20:00 - לאחר שהתקבלה שיחת 911 מהאב, קולומבוס קנדה, בן ה-31, שמצא את גופות בניו ללא רוח חיים.

מקורות בשירות אכיפת החוק מסרו כי ייתכן שפלמינג רצחה את בניה בגלל שהאמינה שהם אחוזי דיבוק.

"היא הצהירה דברים יוצאי דופן אודות השטן", אמר גורם במשטרה.

בפוסט קודם בפייסבוק, האם גם כתבה בצורה מצמררת: "זה רק אלוהים אמיתי אחד ואני חוזרת בתשובה מכל הפעולות הלא נכונות וההשפעה השלילית".

"לעזוב את כל הדברים שכבר לא משרתים אותי... תודה על הרחמים שלך".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE