הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מוזרה מתמיד: קורטני קרדשיאן חושפת משאלה ביזארית במיוחד
כוכבת הריאלטי ידועה בתור מי שיש לה לא מעט מנהגים משונים. לאחר שחשפה כי היא נוטה לשמור את השיער הגזור של בנה, כעת היא יוצאת בהצהרה משונה נוספת והיא הרצון שלה להניק את בנה השני של אחותה, קלואי קרדשיאן

קורטני קרדשיאן הייתה עד לא מזמן אחת האחיות היותר דיסקרטיות במשפחה, זו ששומרת מרחק מאור הזרקורים, ובכלל שומרת על אורח חיים יחסית שפוי ביחס לאחיותה. אך מאז שקורטני מתחזקת מערכת יחסים על המתופף טראוויס בארקר, היא בהחלט מיישרת קו עם המשפחה, משתפת לא מעט פרטים על חייה האישיים, ואף חושפת סיפורים משונים. 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפני מספר ימים, בפרק הסיום של העונה החדשה של ״משפחת קרדשיאן״ סיפרה קורטני על משאלה ביזארית במיוחד שלה. הדבר קרה בזמן שהמשפחה נפגשה בביתה של קריס, יחד עם קים וקלואי, שהחזיקה את בנה שרק נולד. ״אני מאוהבת בריח של תינוקות, הלוואי ויכולתי להניק אותך״, אמרה קורטני לבנה של קלואי.

נראה כי גם קלואי מצאה את הרצון של אחותה משונה במיוחד וביקשה ממנה להירגע. תוך זמן קצר צילומי מסך וסרטונים של הסצנה התחילו להציף את הרשת וגרמו ללא מעט מעריצים ועוקבים להרים גבה. כזכור, קלואי הביאה לפני מספר חודשים לעולם את בנה השני, באמצעות אם פונדקאית.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE